Esmorzars saludables

Un any més l’escola participa en la campanya Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a promoure el consum de fruita entre els infants en edat escolar.
Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de primària de centres educatius de Catalunya, que ho sol•licitin.
Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.
Com ens organitzem?
Un grup de mares voluntàries ve a l’escola a rentar i/o pelar i tallar la fruita i les reparteix en safates per classes.
L’alumnat de primària la mengen per esmorzar.