Benvinguts i benvingudes!

Comencem el nou curs escolar farcits d’il.lusions i nous projectes. Aquests primers dies els nens i les nenes es retroben entre ells i amb els seus mestres. Us desitgem a tots, alumnes, famílies i personal de l’escola, un curs immillorable!

BENVINGUTS!

Menjars d’arreu del món!

Que bé ens ho hem passat cuinant! Mireu tot el que hem fet.

Contes d’arreu del món!

Moltes gràcies a totes les mares per venir a explicar-nos contes meravellosos d’arreu del món! Ha estat fantàstic.

Cotxeres del TRAM. Tercer.

Els nens i nenes de tercer han visitat les cotxeres del Tram a Sant Joan Despí.

Carnaval 2017

Us deixem les primeres fotos del festival de carnaval, és un petit tastet, aquests dies anirem afegint de tots els cursos.

CARNESTOLTES 2017!

Benvolgudes famílies,

El dilluns dia 20 de febrer, vindrà a visitar-nos el Carnestoltes. Els nens i nenes de sisè ens llegiran el pregó i ens donaran les ordres per a tota la setmana. Per a què pugueu organitzar-vos amb temps us avancem aquestes ordres.

Dimarts 21: Venir a l’escola amb una sabata de cada, diferents.

Dimecres 22: Han de dur el cap ben guarnit: pentinat estrafolari, barret, cabell pintat…

Dijous 23: Venir vestits amb la roba girada, ensenyant les etiquetes.

Cada dia, els nens i les nenes de sisè faran de vigilants del Carnestoltes, aniran per les classes a explicar les ordres i revisaran que tothom les hagi seguit.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.