Fotos de l’últim dia, festa de l’aigua, Sisè.

A gaudir de l’estiu i bon començament d’ una nova etapa!

Petit recull de la graduació de Sisè

Molt bones vacances!!

Lletres

Mireu com anem aprenent les lletres

Fem series a P3

Treballem en parelles i individualment, i fem series amb diferents materials: taps, pius, ganxos, botons…

Ja ens han nascut les papallones!

Un matí a P-3, al mirar la capsa on hi havia els cucs de seda vam tenir una sorpresa, ja hi havia una papallona! La vam observar, en vam parlar, ho vam dibuixar… N’hem aprés molt

Ens ajudem!

Els alumnes de l’equip de robòtica de sisè han estat ajudant la nens i nenes de cicle inicial amb construccions de lego.

Baseball ⚾️ cicle superior

⚾️ Els nens i les nenes de cicle superior han passat el matí practicant baseball.

Llarg curt

Aprenem els conceptes llarg i curt

Llegim

Diàriament, els petits de l’escola, tenim una estona per llegir. Agafem contes i ens els mirem, a vegades sols a vegades en companyia, descobrim personatges, ampliem vocabulari, reconeixem lletres… Anem agafant gust per la lectura!

Maduixes amb xocolata

Aprofitant que amb la calor venen noves fruites, els petits de l’escola hem desfet xocolata (ja sabem com es fa!) i hem berenat maduixes amb xocolata. Què bones eren!

Descobrim Herve Tullet

Aquest trimestre a la classe de P-3 estem treballant Hervé Tullet. Hem descobert llibres seu, les lletres del seu nom i, sobretot, estem pintant inspirant-nos amb les seves obres

Tinguem cura amb els petards! 💥

Avui als alumnes de cinquè i sisè ens han fet una xerrada per passar una revetlla segura. Hem escoltat, hem practicat i ens ha encantat!!