Curs 2023-2024

Educació Infantil:         de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30

Educació Primària:    de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00

VISITEM EL MUSEU PICASSO

Els nens/es d’I-5 hem visitat el Museu Picasso. A la nostra classe estem treballant la seva vida i algunes de les seves obres segons l’època de la seva vida per la qual estava passant, ja que, Picasso, pintava segons les seves emocions.
També, hem gaudit molt… Llegeix més»

Fashion Show 2n

Els nens i nenes de 2n han fet un Fashion Show a anglès per practicar i aprendre vocabulari de roba i expressions per dir què portem posat. Primer s’han dibuixat amb la roba que volien portar, després ho han escrit i per últim ho van exposar davant de la classe mentre feien un Fashion Show.

MINDFULNESS A I4

L’alumnat d’I4 hem estat fent sessions de mindfulness per treballar l’aplicació de la meditació als problemes que sorgeixen durant el dia, amb l’objectiu d’aprendre a controlar les emocions.

Els alumnes del primer cicle de primària han gaudit d’un dia al MNAC

Els alumnes del primer cicle de primària hem anat a visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Teniem organitzada una activitat que es diu “T’Has Retratat” i la veritat és que ens ha agradat molt i hem vist moltes obres d’altres èpoques. Hem descobert alguns dels materials amb que està feta la pintura a l’oli, els diferents gràfits dels llapis….
També hem descobert un autoretrat d’una pintora desconeguda per nosaltres, la Lluïsa Vidal, que va ser la primera dona estudiant d’Art i ens van explicar tots els problemes que va tenir per ser dona en aquella època. El Retrat i l’Autoretrat era una manera de fer-se una fotografia i nosaltres ens vam quedar retratats en un paissatge estiuenc. Ara toca treballar el nostre autoretrat a l’escola.
Ha estat un matí molt bonic i ens han convidat a tornar al Museu.

Descobrim com som per dins

Després de deixar enrere el projecte dels bombers, hem engegat un de nou!
Vam trobar un conte molt entretingut “Qué risa de huesos!” una familia d’esquelets que trovaben al seu gos fet una muntanya d’ossos i tenien el repte de poder construir el seu esquelet correctament. Nosaltres a la classe no tenim gos, però vam decidir construir per grups i de manera manipulativa un esquelet! vam haber de pensar molt ja que teniem molts òssos que no sabiem a on posar-los, però de manera cooperativa vam trobar el seu lloc.

Compartim amb els altres!

Continuant amb els tallers de compartir STEAM, avui els nens i nenes d’I4 hem fet una sessió per compartir el que sabem i com treballem amb els Bee-boots amb els companys i companyes de primària! Ha vingut l’alumnat de segon, tercer, cinquè i sisè!

Ha sigut molt divertit compartir aquesta experiència i fer de professors i professores!

The Naughtiest Unicorn

A cinquè estem llegint un llibre en anglès entre tots que es diu The Naughtiest Unicorn. És un unicorn diferent i molt entremaliat que li agrada anar a la seva. No li posarà gens fàcil a la seva companya humana Mira la seva estada a l’Escola Unicorn.

És una lectura entretinguda i divertida per començar a practicar la lectura en anglès de llibres reals, és a dir, que no està escrit especialment per aprenents de segona llengua. A més, a cada capítol ens parem a pensar quines paraules sortiran al capítol i què passarà, després de llegir-lo ens apuntarem 10 paraules o expressions per aprendre i escriurem la nostra part preferida del capítol que hem llegit.

Projecte I4 de Joan Miró!

A I4 estem treballant, l’artista Joan Miró!

La nostra disfressa de carnaval va ser escollida per la classe a partir de l’observació de diverses obres i escultures de Joan Miró. Aquí teniu el resultat de la nostra disfressa! Us agrada?

Però espereu!!!!! Encara hi ha més, també hem creat la nostra pròpia escultura de la “Dona i ocell”