Comiat dels padrins lectors de P5 i 5è

Els nens i nenes de P5 i 5è hem fet el comiat de l’activitat de padrins lectors que hem dut a terme durant tot el curs. Hem parlat i reflexionat sobre què ens ha semblat l’activitat i han sortit unes idees molt interessants. Tots hem après de tots, els petits dels grans i els grans dels petits. Pels alumnes de 5è ha estat molt bonic veure l’evolució dels seus fillols i pels infants de P5 ha estat molt agradable compartir les estones de lectura amb altres alumnes més grans de l’escola. Tots i tots tenen moltes ganes de repetir l’activitat l’any vinent.
Quan hem acabat l’activitat els padrins han acompanyat als nens i nenes de P5 al pati de primària, on aniran l’any vinent, i els han ensenyat els diferents espais. Ha estat molt divertit!

P5 va de colònies a Can Montcau

Els nens i nenes de les classes dels taurons i les petxines de P5 vam anar de colònies a Can Montcau. Ens ho vam passar molt bé visitant la granja, fent coca de vidre, fent el joc de nit… i sobretot dormint tots junts en una habitació amb lliteres. Ja tenim ganes de tornar a anar de colònies!

Taller d’escacs a 3r

Els alumnes de tercer han fet un taller d’escacs, que els hi ha agradat molt.
Amb ajuda d’un voluntari que pertany al club d’Escacs de Vallromanes, hem après
els que no sabien i millorat les estratègies els que ja havien jugat.
Han quedat encantats i s’ho han passat d’allò més bé.

Exposició del projecte de 3r: l’espai.

Aquí teniu una mostra de l’exposició i el treball oral que s’ha fet a la classe de París, tercer. Treball en petit grup  per arrodonir el projecte de l’Espai.

Les petjades

Els nens i nenes de la classe dels cavalls hem pogut comprovar que els cavalls no tenen la mateixa petjada que nosaltres. Ha estat molt divertit, ens ho hem passat molt bé i ens han fet moltes pessigolles.

Fem teatre a 6è

La companyia d’actors i actrius de 6è A i B hem portat a l’escena quatre petites obres de teatre: “La sal”, “El fantasma del pou”, “Tancats!” i “La guineu i el fals vescomte”.

Hem convidat als nens i nenes de 1r, 2n i 3r perquè gaudeixin de les nostres representacions teatrals.

Ho hem preparat amb moltes ganes i il·lusió.

Desitgem que us agradi!

La pomera

Els nens i nenes de P3 hem plantat una pomera a l’escola. Aquesta pomera anirà creixent amb nosaltres fins a sisè. L’haurem de regar i cuidar perquè es faci gran i surtin les pomes.
A la classe hem parlat de la pomera i hem aprofitat per fer una activitat de plàstica d’estampació de pomes i també per parlar de les plantes i de l’hort, ara que ha arribat la primavera.

Sant Jordi a l’escola

Benvolgudes famílies,

Torna la festa de Sant Jordi a l’escola.

Divendres 21 d’abril, a les 16:30h, podreu visitar l’exposició dels escrits i dibuixos del certamen literari així com d’altres treballs elaborats pels nostres alumnes.

Podeu acompanyar-nos en el lliurament dels premis a guanyadors i guanyadores dels XIII Jocs Florals que es portarà a terme a les 15,15h.

Desitgem que gaudiu amb nosaltres de la diada

stjordi_2-el-drac-enomorat

L’equip de mestres