L’alumnat de 4t d’ESO, de visita al Museu de Ciències per al projecte Patchwork evolutiu

• Les noies i els nois tutoritzats per la Raquel s’han desplaçat aquest dimarts a Barcelona per engegar una iniciativa que implica diferents centres de Catalunya.

El jovent comença aquest programa amb el Museu de Ciències Naturals de Barcelona amb l’objectiu d’investigar sobre diferents aspectes de l’evolució… Llegeix més»

Punt final a Carnaval i la setmana més divertida de l’any!

• Malgrat la pluja d’aquest divendres, el centre s’ha omplert de somriures, disfresses i coreografies!

A primera hora del matí d’aquest divendres, l’alumnat d’Infantil i Primària s’ha reunit a la Sala Polivalent per gaudir d’una desfilada per classes i d’uns balls preparats fantàstics! Després, la música no… Llegeix més»