Comiat dels padrins lectors de P5 i 5è

Els nens i nenes de P5 i 5è hem fet el comiat de l’activitat de padrins lectors que hem dut a terme durant tot el curs. Hem parlat i reflexionat sobre què ens ha semblat l’activitat i han sortit unes idees molt interessants. Tots hem après de tots, els petits dels grans i els grans dels petits. Pels alumnes de 5è ha estat molt bonic veure l’evolució dels seus fillols i pels infants de P5 ha estat molt agradable compartir les estones de lectura amb altres alumnes més grans de l’escola. Tots i tots tenen moltes ganes de repetir l’activitat l’any vinent.
Quan hem acabat l’activitat els padrins han acompanyat als nens i nenes de P5 al pati de primària, on aniran l’any vinent, i els han ensenyat els diferents espais. Ha estat molt divertit!

P5 va de colònies a Can Montcau

Els nens i nenes de les classes dels taurons i les petxines de P5 vam anar de colònies a Can Montcau. Ens ho vam passar molt bé visitant la granja, fent coca de vidre, fent el joc de nit… i sobretot dormint tots junts en una habitació amb lliteres. Ja tenim ganes de tornar a anar de colònies!

Taller d’escacs a 3r

Els alumnes de tercer han fet un taller d’escacs, que els hi ha agradat molt.
Amb ajuda d’un voluntari que pertany al club d’Escacs de Vallromanes, hem après
els que no sabien i millorat les estratègies els que ja havien jugat.
Han quedat encantats i s’ho han passat d’allò més bé.

Exposició del projecte de 3r: l’espai.

Aquí teniu una mostra de l’exposició i el treball oral que s’ha fet a la classe de París, tercer. Treball en petit grup  per arrodonir el projecte de l’Espai.

Les petjades

Els nens i nenes de la classe dels cavalls hem pogut comprovar que els cavalls no tenen la mateixa petjada que nosaltres. Ha estat molt divertit, ens ho hem passat molt bé i ens han fet moltes pessigolles.