INICIEM UN NOU PROJECTE A L’ESCOLA

Benvolguts/es,

Us escrivim per comunicar-vos que comencem un nou projecte a la nostra escola. Aquest projecte tracta sobre els nostres municipis i també es centra amb les festes tradicionals dels municipis de l’escola (Ger-Meranges-Isòvol).

Per començar vam fer uns grups que són els següents:

1r grup: Vera, Marçal i Clara

2n grup: Quim,Ona i Jordi

3r grup: Isaac, Nil i Mireia

Hem  començat amb una pregunta que ens ha servit de punt de partida:

Quines festes tradicionals hi ha a cada poble?

El primer treball que varen fer els grups,  va ser enviar uns correu als ajuntaments dels tres municipis  demanant-los la pregunta escrita anteriorment. Imatge relacionada

Després, cada grup, va decidir quin seria el seu objectiu o pregunta a investigar o solucionar.

Grup 1: Quin material es necessita per cada festa?

Grup 2: Quin és l’origen de les nostre festes tradicionals?

Grup 3: Les festes tradicionals han canviat en el temps?

Després vam buscar mapes dels municipis i els pobles que en formen part. A continuació, els vam passar a un full DINA3 i vam acabar d’editar els mapes (un dels municipis i l’altre de tota la Cerdanya). I per últim vam fer un correu electrònic a l’ajuntament de Ger demanant informació sobre la pregunta que ens ha tocat per votació a dintre els grups.

Moltes gràcies per la vostra atenció. Us continuarem informant sobre el projecte.

Alumnes de cicle mitjà

1. Albert

Molt bé nois i noies!!! Quines ganes d’aprendre més meravelloses que teniu. Ànims en la vostra recerca i si us cal ajuda no dubteu en demanar-nos-la. Tot i que això segur que ja ho sabeu, oi?

2. Anna Juvé

Fantàstic!!
    Quina gran idea és important conèixer la nostra comarca i les nostres tradicions que a vegades queden oblidades i és una llastima perdre-les.