L’educació és l’eina més poderosa per canviar el món – Nelson Mandela               Educar la ment sense educar el cor no és educació en absolut – Aristòtil               Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc – Benjamin Franklin               La primera tasca de l’educació és agitar la vida, però deixar-la lliure perquè es desenvolupi – Maria Montessori

Aprenem a relaxar-nos

Hola famílies de cicle mitjà,
Us anunciem que, aquest any, estem fent classes de relaxació una vegada a la setmana. Normalment els dimecres.
Aquestes classes de relaxació ens serviran per estar més tranquils a la classe, i al pati. D’aquesta manera millorarem l’atenció i l’aprenentatge, tant de… Llegeix més»

Els rols de la classe

Benvolgudes famílies de cicle mitjà,
Us informem que hem organitzat els rols dels alumnes de la classe. Els rols són els papers que haurem de desenvolupar cadascun de nosaltres dins la classe. Ho vam decidir després de, cada un de nosaltres, pensar quin podríem fer millor. D’aquesta… Llegeix més»

PER QUÈ PLOU?

Aquesta és la segona pregunta que ens hem fet a la classe.
Primer varem plantejar les nostres pròpies hipòtesis i després les hem comprovat: llegint llibres, mirant videos, discutint i fent un experiment. Ara sabem perquè plou, què és el cicle de l’aigua i quins… Llegeix més»

ATENCIÓ!!! Arriba l’EMOCIONATTA!!

Bon dia a tothom,

No us podeu perdre aquest anunci!

Acabat de sortir del forn, us compartim l’anunci de la cantatta que farem aquest Nadal; l’anunci de l’Emocionatta!!

Aneu-vos posant en situació i aneu-vos preparant per noves sorpreses d’avui fins el 14 de desembre. De moment no us podem donar més detalls. Però no deixeu d’estar atents!

L’escola Santa Coloma