L’educació és l’eina més poderosa per canviar el món – Nelson Mandela               Educar la ment sense educar el cor no és educació en absolut – Aristòtil               Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc – Benjamin Franklin               La primera tasca de l’educació és agitar la vida, però deixar-la lliure perquè es desenvolupi – Maria Montessori

Xerrada Internet segura

Hola a tothom,

Com vam començar a fer el curs passat, volem mirar d’oferir xerrades de caire emocional i sobre aspectes educatius per pares i mares. La que varem dur a terme a final de curs, va ser una xerrada-col·loqui sobre convivència.

Aquest curs 2017-2018, volem començar oferint-vos una xerrada sobre Internet segura a càrrec d’un representant dels Mossos d’Esquadra. Els punts que hi tractarem seran els següents:

* Recomanacions de seguretat a la xarxa
* Infraccions penals relacionades
* Ciberassetjament
*Riscos d’internet pels adolescents

És una xerrada oberta a totes les famílies,

tan si sou d’infantil com de primària.  Així que, apunteu aquestes dades:

DILLUNS 27 DE NOVEMBRE DE 2017

ALES 17:30h (AULA DELS GRANS)

Us hi esperem a totes i tots!

Comissió Xerrades

COMISSIÓ SOSTENIBILITAT D’ALUMNES

Hola a tothom,
La comissió de sostenibilitat formada pels alumnes de l’escola, comença a caminar! Aquesta comissió està formada per sis alumnes de primària en representació dels cicle d’educació infantil, inicial, mitjà i superior. Els representants són:

• Cicle inicial: Ona P. i Oriol A.
  • Cicle mitjà:  Marçal A.… Llegeix més»

Plantem una aloe vera

Hola a tothom,
Avui les nenes i els nens de cicle mitjà hem après com plantar una aloe vera.
Hem hagut de saber bé quin material necessitàvem, com tractar l’aloe vera, els futurs “mimos” que li hem de donar, etc. Ha sigut un gran matí, gaudint del… Llegeix més»

EXPERIMENTACIÓ A INFANTIL: JUGUEM AMB ELS IMANTS

Iniciem un nou curs i continuem amb les sessions d’experimentació.  Aquestes són ideals per desenvolupar un seguit d’estratègies de raonament, posar en marxa els coneixements previs, fer-se hipòtesis i escoltar les dels altres, així com tenir paciència per observar resultats, respectar els torns de paraules…
En la primera sessió… Llegeix més»