Ens visita un grup d’acció d’Estònia

Avui dilluns al matí hem acollit uns visitants vinguts des d’Estònia. Els companyaven representants del Consell Comarcal de la Noguera, i el motiu del seu viatge era, entre d’altres, conèixer de ben a prop el projecte FER “fututor Emprendedores Rurales” que els alumnes de 5è i 6è del nostre centre van dur a terme el curs 2010/11, del qual guardem bon record i en el que probablement aviat podrem tornar a participar.

IMG_3623

Entre els visitants hi havia professionals de diversos àmbits (alcaldes, mestres, etc.), i després de poder veure la nostra escola i la nostra forma de treballar han escoltat l’explicació de la Carme Sellart del projecte FER que vam dur a terme. Han marxat molt contents, tot animant els actuals alumnes de 6è a seguir endavant amb els projectes del centre.