Colònies a Salàs de Pallars

Ahir dimecres 11 d’abril vam acabar les colònies de 3r a 6è, que hem fet a Salàs de Pallars. Aquest curs sembla que hem tingut els fenòmens atmosfèrics en contra, ja que vam haver d’anul·lar les colònies a Empúries per la nevada que va tenir lloc, i aquests dies la pluja ens ha acompanyat durant moltes hores.

Tot i això, a l’escola som de raça valenta, i hem tirat endavant les colònies i hem intentat fer la majoria d’activitats que hem pogut… Algunes sota la pluja i tot. Teatre, BTT, cabanes, jocs de rol, xanques, festa karaoke,  tir amb arc, mazaball, jocs de convivència i cohesió… No ha faltat de res!

Fins i tot, degut a la pluja, s’ha anul·lat el trànsit del tren que ens havia de dur de tornada a casa, i ho hem fet en bus… Quin munt d’aventures!

Ens ha mancat poder fer tirolina o circuit d’aventura amb tots els alumnes, però el sol fet de conviure tres dies amb les companyes i companys ja ha servit per tenir una experiència inoblidable!

Aquí trobareu la galeria, amb fotos i vídeos.