Acomiadem la promoció 2018

Sembla que fou ahir quan van arribar a l’escola, i ja marxen amb un sac d’experiències sota el braç. Divendres vam tenir l’oportunitat d’acomiadar-nos dels alumnes de la promoció 2018, que tot i que comencen el seu viatge a l’Institut estem segurs que veurem tot sovint.

L’Ariadna, la Cristina, la Saray, l’Antoni, el Sergi, l’Aritz, la Dúnia, la Clàudia, la Laila i la Lorena van rebre un birret de mans dels mestres que les hem vist créixer, i una orla gràcies a l’AMPa, que segur que guardaran amb orgull durant molts anys.

Les famílies també van voler sorprendre els alumnes amb un recull de fotos, que els va resultar molt emotiu…

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *