Serveis

Els nostres serveis són:

• MENJADOR. El servei de menjador és el responsable dels alumnes que durant les hores dels migdia és queden en el centre. Durant aquestes dues hores i mitja els alumnes dinen i fan activitats de lleure dirigides per l’equip de monitores. Aquest servei està gestionat per una empresa privada contractada per l’escola. Un equip de monitores titulades vetlla pel compliment de les normes higièniques i d’educació pròpies de la nostra societat mentre els nens i nenes dinen i la resta de l’estona la dediquen a realitzar les activitats de lleure que tenen programades per als alumnes.
  • SERVEI D’ACOLLIDA. L’escola organitza un servei d’acollida pels alumnes que ho necessitin, en horari de matí (de 8 a 9 h).