Els alumnes i les alumnes de 3r disseccionem un escamarlà!

Els nens i nenes de 3r hem estat treballant al primer trimestre el REGNE ANIMAL. Hem après moltíssim sobre els animals vertebrats (aquells que tenen esquelet intern) i els invertebrats (aquells que no tenen esquelet intern). D’aquests no en sabíem tant com dels vertebrats.

Sabíeu que gairebé tots els animals del Regne Animal són invertebrats? En coneixeu algun? Us sonen els artròpodes?

Nosaltres us podem ajudar!

Són un grup d’animals invertebretats composats pels crustacis (cranc, gamba…), pels insectes (mosquit, mosca…), pels miriàpodes (centpeus, milcames…) i pels aràcnids (aranya, taràntula…).

Coneixeu els crustacis? Hem volgut estudiar-los de valent i per això en el següent enllaç adjuntem fotografies de la nostra experiència com a investigadors diseccionant el cos d’un escamarlà! Esperem que gaudiu tant com ho vam fer nosaltres. Ja estem esperant el proper experiment al laboratori!

Alumnes de 3r.