APADRINAMENT LECTOR

Avui, 18 de gener del 2018, els i les alumnes del Pompeu Fabra de Vallirana, dels cursos  de 1r i 6è, hem fet la primera trobada de l’apadrinament lector.

Els nens i nenes de 1r hem sentit moltes emocions; hem estat nerviosos però també molt contents. Al principi hem passat vergonya però hem acabat molt feliços.

Semblant ha estat l’emoció dels padrins de sisè, que després d’estar tota la setmana molt nerviosos, per fi han conegut de ben aprop als seus fillols.

En aquesta gran primera trobada els nens i nenes de 1r han regalat als nois i noies de 6è una carta i, els i les alumnes de 6è, ens han preparat i ofert el carnet de l’apadrinament lector.

Aquí teniu algunes fotos per veure els nostre padrins-fillos.

QUE CONTENTS QUE ESTEM!