REBAIXES

Les rebaixes és una activitat on participem els alumnes de cicle superior.

Els de 6è eren els botiguers i vam haver d’utilitzar revistes i una cartolina per cada grup. Durant vàries setmanes vam estar retallant els productes que volien vendre en la nostra botiga i , un cop sabien el preu de venda, li havien d’aplicar un descompte. També vam fer cartells de publicitat, on anunciaven el dia de les rebaixes.

Vam estar esperant que fos el dia de les rebaixes. Abans obrir les portes la Carme, la directora, va inaugurar “Les Rebaixes al centre comercial Pi Verd”, on va explicar el significat de les rebaixes. Després va tallar la cinta per inaugurar les rebaixes i els alumnes de 5è es van posar a comprar.

Es de les millors activitats  que pots fer a l’escola Pi Verd.

Si cliques sobre la foto, veuràs la resta d’imatges