EL CONSELL D’INFANTS

El passat 17 d’octubre se celebrà el primer Consell d’Infants del curs 2016/17.

Aquest consell està format per un grup d’infants escollits pels mateixos nens i nenes, dels cursos de 5è i 6è de les escoles de Palafrugell, que es reuneixen cada dos mesos en plenari i treballen temes locals concrets.

El Consell vol sensibilitzar els infants, la comunitat educativa i les famílies de la importància de les aportacions dels infants en relació al seu entorn; un projecte pedagògic de participació a través del qual els nens i nenes del municipi poden exercir, com a ciutadans que son, el seu dret a reflexionar, a expressar la seva opinió, a debatre, a prendre decisions, i a proposar les seves idees de com volen que sigui el municipi. Aquest curs el Consell dels Infants el formen 22 consellers i conselleres de 5è i 6è de primària de les diferents escoles del poble.

Els representants de l’escola Pi Vers foren: Martina Diaz (5èA), Carla Rojano (5èB), Unai Carmona (6À) i Ilias Allioui (6èB)20161017_174253 20161017_174325