Celebrem el dia de la Pau i la no violència

Avui dilluns 30 de gener, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau i la no violència.

A l’entrada de l’escola, hem fet un mural simulant el mar dels refugiats on hi floten diverses ampolles amb missatges de pau que hem escrit els diferents nens i nenes de l’escola.

dia-de-la-pau

A més, aquest matí ens hem trobat tots al pavelló de l’escola per llegir aquests missatges i cantar cançons de Pau. Entre aquestes cançons hi havia una versió de “Hallelujah” de Leonard Cohen que han interpretat els alumnes de 6è, “La cançó de la felicitat” que han cantat i ballat els alumnes d’Infantil, i la cançó “Hem escrit sobre els murs” que han cantat tots els nens i nenes de primària.

foto-dia-de-la-pau2