RODAJOC

Avui els alumnes de 4t, les Magranes i les Avellanes, han participat al primer Rodajoc que s’ha organitzat a Palafrugell.
Durant tot el matí, juntament amb la resta d’alumnes de 4t de les escoles de Torres Jonama, Barceló i Matas, Carrilet i Vedruna de Palafrugell, Torres… Llegeix més»

PALAROBÒTICA 2018

El proper divendres 23 de febrer, els alumnes de 1r, les Olives i les Castanyes, participaran al “Palarobòtica 2018”, el primer festival de robòtica educativa de Palafrugell.
Aquesta trobada neix del projecte “Programació i robòtica a Palafrugell” que duem a terme totes les escoles del poble… Llegeix més»

CELEBREM EL DIA DE LA PAU

El passat dimarts 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau.
Durant aquella setmana, tots els alumnes de l’escola vam elaborar un mural amb un “món de cultures” i el vam decorar amb tot de missatges de Pau.

El mateix dimarts per la tarda,… Llegeix més»

CONCURS DE NADAL DE L’AMPA

Com cada any, l’AMPA de l’escola ha organitzat un concurs per aquestes festes de Nadal.
Enguany han proposat que participin tots els alumnes fent un dibuix que representi una felicitació de Nadal.
Ahir van venir a penjar totes les felicitacions rebudes i aquesta tarda s’ha fet la… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA

Avui hem celebrat Santa Cecília, la patrona de la música!
Per gaudir d’aquesta festa, hem organitzat un concert on hi han participat nens i nenes de l’escola que toquen algun instrument, familiars d’alumnes, mestres, i fins i tot, aquest any, ens ha vingut a cantar la… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA

El passat 31 d’octubre, vam celebrar la festa de la Castanyada.
Pel matí, la castanyera va venir a visitar els nens i nenes d’Infantil i 1r i llavors, com ja és tradició, tots vàrem esmorzar els tastets de tardor que havíem fet a cada aula… Boníssims!!!
Per… Llegeix més»