L’ESTACIÓ METEOROLÒGICA DEL PI VERD

Hola famílies!
Des de ja fa algunes setmanes, tenim instal·lada a l’escola, una estació meteorològica.
Si voleu saber la temperatura a temps real, la màxima i mínima del dia, a quina velocitat bufa el vent i en quina direcció, quant ha plogut,… entreu a la següent pàgina:… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA

Avui hem celebrat Santa Cecília, la patrona de la música!
Per gaudir d’aquesta festa, hem organitzat un concert on hi han participat nens i nenes de l’escola que toquen algun instrument, familiars d’alumnes, mestres, i fins i tot, aquest any, ens ha vingut a cantar la… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA

El passat 31 d’octubre, vam celebrar la festa de la Castanyada.
Pel matí, la castanyera va venir a visitar els nens i nenes d’Infantil i 1r i llavors, com ja és tradició, tots vàrem esmorzar els tastets de tardor que havíem fet a cada aula… Boníssims!!!
Per… Llegeix més»

SETMANA CULTURAL

Del 18 al 21 d’abril a l’escola hem celebrat com cada any, la Setmana Cultural.
Durant aquests dies hem dut a terme diverses activitats: l’apadrinament lector, hem fet tallers relacionats amb el projecte del Cinema, hem celebrat els Jocs Florals de l’escola, hem fet una… Llegeix més»

Festival de Nadal

Els passats 19, 20 i 21 de desembre, com cada final de primer trimestre, vam dur a terme les cantades de nadales a davant de les famílies.
Aquí us deixem algunes de les actuacions:

Els nostres valors

La setmana passada ens van venir a col·locar a una de les façanes del pati de l’escola, alguns dels molts valors que treballem a l’escola.
Mireu que bonic que ha quedat!!!