OPEN ARMS

El 16 de novembre de 2023 els alumnes de sisè vam anar a Palamós a visitar el vaixell d’Open Arms.
Quan vam arribar, vam haver de caminar una estona fins arribar al port. Al arribar vam veure el gran vaixell, tothom estava flipant amb l’enorme vaixell… Llegeix més»

JOCS ESCOLARS

Els jocs escolars es juguen a diferents esports que preparen les escoles de Palafrugell el primer trimestre. Els jocs escolars es fan a Cicle Superior. Els jocs escolars es fan al Poliesportiu de Palafrugell menys alguns esports concrets. Els esports que es practiquen són: ultimate,… Llegeix més»

Parc Neolític de la Draga 5è

Benvolgudes famílies,
les Prunes i les Nespres, durant el 2n trimestre, hem treballat la Prehistòria. Hem après que aquesta etapa es divideix en tres edats diferents: el Paleolític, el Neolític i l’Edat dels metalls. Per consolidar tot el que hem treballat a l’aula, vam anar d’excursió… Llegeix més»

Ermedàs 5è

A principi de curs, les Prunes i les Nespres vam fer una sortida de cohesió.
Vam anar caminant fins la urbanització d’Ermedàs i de camí fins allà anavem fent una gimcana. Haviem de trobar diferents objectes que apareixien en unes imatges que ens van donar. Vam… Llegeix més»

Visita a l’Open Arms 5è

L’alumnat de cicle superior, al mes de novembre, vam tenir l’oportunitat d’anar a visitar un vaixell de l’Open Arms que estava atracat al port de Palamós.  Allà, un pare de l’escola voluntari d’Open Arms, ens va explicar quines són les funcions d’aquesta ONG, i vam… Llegeix més»

Museu de la pesca 1r

Benvolgudes famílies,
El passat dimecres 14 de febrer els nens de primer van anar a Palamós a veure el Museu de la Pesca i el vaixell “La Gacela”. Va ser una sortida molt divertida i s’ho van passar molt bé.
Només d’arribar vam fer una petita parada… Llegeix més»

Teatre 2n i 4t

Els joves talents de l’escola Pi Verd ens han deixat bocabadats amb les seves actuacions i desbordant creativitat en les diverses representacions teatrals escenificades al Teatre Municipal de Palafrugell.
Paco Dalmau, el nostre estimat avi i fotògraf, ha capturat amb la seva càmera tots i cadascun… Llegeix més»

Dia de la Pau

El passat 30 de gener, l’escola va celebrar de manera única el Dia de la Pau amb una emotiva coreografia al pati, acompanyada d “Un lloc” de Guillem Roma. Els nostres alumnes van expressar els valors de pau i solidaritat a través de la dansa,… Llegeix més»

Sortida al bosc 1r

Benvolgudes famílies,
El passat dimecres 18 d’octubre la mainada de primer vam anar al bosc del costat de l’escola a recollir elements de la tardor sota la dita “Groc, vermell, taronja i marró, són els colors de la tardor”. Va ser una passejada molt agradable, el… Llegeix més»

Sortida al poble 2n

Durant aquest trimestre hem estat treballant el nostre poble, Palafrugell. Després d’aprendre diferents aspectes a l’aula hem anat a investigar i descobrir-ho nosaltres mateixos. Hem fet una gimcana per diferents carrers i llocs emblemàtics del poble. Ens ho hem passat molt bé sent petits ciutadans!
Un… Llegeix més»