BÀDMINTON A L’ESCOLA

Aquest trimestre a cicle superior estem aprenent a jugar a bàdminton a les sessions d’Educació Física.
Durant dues setmanes hem tingut la col·laboració del Club de Bàdminton Hortons fent 2 sessions pràctiques als infants de 5è i 2 sessions més als infants de 6è.

(Re)PENSANT L’EDUCACIÓ SEXUAL

Dimarts 21 de novembre a les 23:05 h al programa SENSE FICCIÓ de TV3 estrena del documental (Re)PENSANT L’EDUCACIÓ SEXUAL amb la participació de la nostra escola.
Un documental que mostra la veu dels infants per reflexionar sobre l’educació sexual que oferim.
Esperem que us agradi!!

Gràcies!

VISITA DEL SANTI ROVIRA

Avui els nens i les nenes de C. Inicial i C. Mitjà hem anat a la Sala. El Santi Rovira ens ha explicat un conte que relata un meravellós viatge arreu del món, en què juntament amb dues nenes, descobriríem els desafiaments a què s’enfronten diferents animals per poder sobreviure.

PAU CASALS: El cant dels ocells

Aquesta setmana, a les sessions de música, tot l’alumnat de l’escola hem pogut conversar sobre la vida d’en Pau Casals, qui dona nom a la nostra escola.
Hem parlat sobre els instruments de corda, més concretament sobre el violoncel; sobre la seva obra, fent incidència en “El cant dels ocells” i sobre els valors, compartint la seva voluntat d’estendre la PAU arreu del món.
I per fer el nostre petit homenatge a aquest gran mestre, hem creat aquest mural col·laboratiu, on cadascú ha afegit la paraula que li ve al cap quan pensa en el Pau Casals.
Sabeu qui era la carabasseta? Pregunteu a les vostres filles i fills!

PREINSCRIPCIÓ 22-23

S’acosta el període de preinscripcions per al curs 22-23 i, des de l’Escola Pau Casals, hem volgut fer un recull d’informacions d’interès i enllaços amb l’objectiu de facilitar-vos aquest procés.

A la nostra escola, la jornada de portes obertes es realitzarà dijous 10 de març en 2 torns:

1r torn: 17’00 hores

2n torn: 18’00 hores … Llegeix més»

CURS 23-24: SOM ART

Aquest curs 23-24, l’eix transversal és “Som Artistes”. Un any més, cada grup triarà el nom de la classe, farà un projecte relacionat amb aquest nom, decorarà la porta amb la mateixa temàtica i moltes més coses relacionades amb el nom de l’aula.

I3 CAMALEONS I CAMALEONES I4 ARC DE SANT MARTÍ
I5 MANDALES