PARDINYES EN LILA ESCOLA PARDINYES

Benvolgudes famílies.
El passat divendres dia 8 de març, Dia Internacional de la Dona, l’escola Pardinyes va participar en l’activitat PARDINYES EN LILA, organitzat pel Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Lleida.

A la Rambla de Pardinyes diferents entitats i associacions vàrem participar d’una trobada on… Llegeix més»

UN BOSC DE SONS

Benvolgudes famílies !!
Avui, els alumnes d’I4 i I5 hem anat a l’Auditori i hem gaudit de l’espectacle Un bosc de sons.
Hem estat molt atents i, a través de la música, hem descobert els animals que viuen en aquest bosc tan especial.
Escoltar instruments musicals en directe… Llegeix més»

VISITA AL CIRCUIT D’EDUCACIÓ VIÀRIA

L’alumnat de 3r va visitar el passat dilluns, 4 de març, el circuit d’educació viària que la Guàrdia Urbana de Lleida té ubicat al turó de Gardeny.

Després de rebre unes sessions de formació a l’aula, les nenes i nens de 3r de la nostra escola van poder posar en pràctica tots els coneixements assolits fent tant de vianants com de ciclistes en un circuit amb molts senyals de circulació.

Ara toca posar-ho en pràctica a la vida real!!!

PREINSCRIPCIÓ Curs 24-25

Benvolgudes famílies!!!
Us informem que a partir del dia 5 de març i fins al dia 20 de març s’obre el període de preincripció a l’ESCOLA PARDINYES per les nenes i els nens interessats a venir a la nostra escola.
Si esteu pensant en portar la vostra… Llegeix més»

XERRADA NÚRIA MARÍN COMUNITATS D’APRENENTATGE

Benvolgudes i benvolguts !!!

Avui, 21 de febrer de 2024, ha estat un dia especial i molt significatiu per l’equip docent de l‘escola Pardinyes Comunitat d’Aprenentatge: mestres, especialitstes, tècnics del món educatiu i aprenents de la universitat de Lleida, hem gaudit de la presència i professionalitat… Llegeix més»

EL NOSTRE HORT

Benvolgudes famílies d’Educació Infantil:
els nens i les nenes d’educació infantil hem començat a treballar al nostre hort. Per posar-lo a punt hem hagut de treure la sorra del pati i omplir-lo de terra bona per cultivar. Després hem sembrat faves i pastanagues, hem plantat enciams… Llegeix més»

CARNETOLTES 2024

Benvolgudes famílies !!
Durant aquesta setmana del 5 al 9 de febrer hem realitzat múltiples activitats relacionades amb el Carnaval. El Rei Carnestoltes va arribar a l’escola el dia 5 de febrer amb tres consignes a complir durant la setmana.
Dijous vam esmorzar al pati tots junts,… Llegeix més»

ANEM AL MUSEU DE L’AIGUA

El passat mes de gener l’alumnat de cicle superior vam anar al museu de l’aigua.

A les 9 del matí vam agafar l’autobús per a poder arribar puntuals al museu. Al arribar al lloc, ens esperava el Marc, el nostre guia. Ens va rebre i ens va donar una fitxa per orientar-nos en l’espai.

Ens va explicar la història de l’home dels fils que era Fred Stark Pearson. Era un enginyer  de molt prestigi arreu del món, construint centrals hidroelèctriques.

Tot seguit, el Marc ens va portar a una altra sala i ens va explicar totes les parts de les turbines i els generadors.  Vam acabar la visita fent experiments amb diferents turbines i diferents tipus de forces.

MIREU AQUÍ LES FOTOS!

CICLE MITJÀ A LA LUDOTECA!!

Tot fent un passeig sortint de l’escola, ‘alumnat de cicle mitjà es va desplaçar a la Ludoteca de Balàfia per passar un matí de jocs.

Amb tot el material que ens van presentar, nens i nenes va tenir bones estones de joc lliure on s’ho van passar d’allò més bé.

I5 AL CENTRE D’ART LA PANERA

Benvolgudes famílies d’I5.
El passat divendres 26 de gener els alumnes d’I5 vam visitar el Centre d’Art La Panera. Vam veure dues exposicions “Oh! un retrat” d’Elisa Munsó i “Joon. Petjades Plàstiques”. Vam observar amb molta curiositat i atenció aquestes obres i a l’aula hem parlat… Llegeix més»

ACTIVITATS D’HIVERN A L’ESCOLA