FESTA DE FINAL DE CURS

El passat dijous, 21 de juny, la nostra escola va celebrar la festa de cloenda del curs.

Va ser una jornada diferent, familiar, festiva i amb molt “bon rotllo”.

A les 18:00h va tenir lloc la festa de les orles de 6è, acompanyat de pares, familiars i els seus companys de 5è. Va ser un acte bonic i emotiu.

A les 19:00 es va donar inici a la festa de tota l’escola, on els alumnes van poder gaudir del “Circ de les puces”.

Després les alumnes de Funky van mostrar les danses treballades al llarg del curs.

Els gegants de Pardinyes van amenitzar la revetlla amb diversos balls i música.

Per cloure la jornada, un sopar popular va fer les delícies dels assistents.

L’any vinent més!!!!

Clicant la imatge podreu veure la resta de fotos de la jornada.

UN MATÍ DIFERENT!

El dia 22 de juny va ser l’últim dia de classe per als nostres alumnes i vam voler que gaudissin d’un matí divertit i diferent.

Els més petits de l’escola es van quedar al pati fent jocs d’aigua, i les nenes i nens de primària ens vam desplaçar fins al Parc de la Mitjana per divertir-nos i cansar-nos amb la tradicional gimcana de final de curs.

Tots ho van passar molt bé!!!

Clicant podreu accedir a la resta de fotos de la jornada.

CLOENDA DEL CURS DE SARDANES

Aquest matí, just abans de sortir al pati, els alumnes que han format part del curs de sardanes ens han fet una demostració del que han après.

Al final, tots junts, hem ballat una sardana de germanor.

Ho heu fet genial!!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos de la jornada

ACTE DE CLOENDA DEL VOLUNTARIAT 2017/18

Aquesta tarda hem fet la trobada i cloenda del voluntariat que s’ha implicat en tasques de l’escola al llarg d’aquest curs 2017/18.

Agraïments, valoracions de les tasques realitzades i petit refrigeri per als assistents.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. El vostre temps és molt important per als nostres alumnes.

Us deixem un recull d’imatges que podreu veure clicant a la foto.

ESCOLA PARDINYES PARTICIPA A LA CIÈNCIA AL CARRER

Hola!!! La tarda del dissabte va ser especial. Vam participar a la Ciència al Carrer i vam mostrar a tota la ciutat alguns dels treballs que fem a l’escola relacionats amb el món científic.

Alumnes, mares i pares, familiars i mestres vam compartir unes hores de diversió i coneixement.
Gràcies a tots i totes per participar i fer que el coneixement científic arribi a més persones, a grans i petits!!
Fins l’edició de l’any vinent…

Clicant sobre la imatge podreu veure la resta de fotos de la jornada.

PARTICIPACIÓ I ÈXITS A LA MILLA URBANA ESCOLAR 2018

Ahir dissabte, 19 de maig, va tenir lloc al parc dels Camps Elisis la XX Milla Urbana Escolar.

Hi van participar moltes escoles de la ciutat de Lleida, i el nostre centre va estar representat per un gran nombre d’esportistes que es van esforçar al màxim per assolir bones posicions.

Esport, sacrifici, esforç, nervis i companyerisme van ser alguns dels valors que es van destacar.

En quant a títols, destacar el 3r lloc de la Fatoumata (4t), el 2n lloc de l’Abdoul (5è) i el 1r lloc de la lluitadora Inàs (1r).

Enhorabona a tots els participants i als pares, familiars i assistents que no vau parar d’animar!!!

L’any vinent hi tornarem!!!!

Clicant sobre la imatge podreu veure la resta de fotos de la jornada.

????????????????????????????????????

LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

Avui hem celebrat el dia de la “Ciència a l’Escola”.

Cada cicle ha tret al pati experiments treballats prèviament a les classes per poder-los mostrar als altres companys de l’escola.

Els alumnes de P3 ens han deixat experimentar amb les RAMPES. Les nenes i nens de P4 ens han sorprès amb la tensió superficial de la llet i la descoberta dels colors i els de P5 inflaven globus a partir de la reacció del vinagre amb el bicarbonat.

Els de cicle inicial ens han presentat experiències amb les plantes i les seves llavors.

Els companys de cicle mitjà ens han sorprès amb algunes de les característiques de l’aigua com la capil·laritat i la cohesió.

Per últim, els nois i noies de cicle superior ens han deixat experimentar amb el magnetisme i l’electricitat.

Per la tarda ens han visitat els pares i segur que els hem sorprès!!!

Clicant a la següent imatge podreu visualitzar la resta d’imatges de la jornada.

PRESENTACIÓ DE LA NORMA

Ahir dimecres, 9 de maig, va culminar un llarg procés de treball i reflexió per part d’alumnes, famílies, mestres i demés membres de la nostra comunitat educativa. Al gimnàs de l’escola, amb la presència de totes les nenes i nens del centre, i acompanyats de les famílies, es va presentar “LA NORMA” en dues sessions, una de matí (a les 9:30) i una de tarda (15:45).

En entorns segurs i de confiança, els aprenentatges esdevenen més sòlids. LA NORMA ens ajudarà a millorar els nostres comportaments, els nostres espais, les nostres maneres de fer. LA NORMA serà la nostra referència.

També un pengem un regalet. El vam visionar al final de les dues trobades que vam fer.

Esperem que us agradi.

ESTRENEM LA BIBLIOTECA !!

Quina passada!!! Ja tenim en marxa la biblioteca!!!

Gràcies a la col·laboració de la Mercè i l’Anna, aquest espai s’ha fet realitat. Els nostres alumnes la podran gaudir tant en hores lectives com en les estones d’esbarjo.

Esperem que ho aprofitin moltíssim!

TOTS A L’ANIMAC

Dimecres, 21 de febrer, totes les nenes i nens de l’escola vam anar a veure “curts animats” a la Llotja.
Es tractava d’una mostra de pel·lícules d’animació de curta durada que s’emmarquen dins el Festival ANIMAC.
El cinema també és cultura!

NOVES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017/2018

Hola famílies de l’escola!!!!

Des d’aquest mes de novembre i fins al mes de maig els nostres nens i nenes poden fer activitats extraescolars cada tarde de 17 a 18 h.

Fan Reforç Escolar, Informàtica, Anglès i Ed. Plàstica. Han tingut molta acceptació i molt èxit. Gràcies a les beques del Pla d’Entorn de l’Ajuntament de Lleida…Gràcies a tots i a totes!!! Mireu el recull de fotos