Consell Escolar – Actes

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: Equip Directiu, mestres, pares i mares, representant del PAS (administració i serveis), representant de l’AFA i representant de l’ajuntament.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és debatre i donar a conèixer tots aquells temes importants per al bon funcionament i organització del centre: el projecte educatiu, el pla i la memòria anual de centre, el pressupost, etc. Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

La darrera convocatòria d’eleccions a Consells Escolars dels centres ha estat el curs 21-22 i aquestes persones són les que en formaran part fins a la propera convocatòria:

Representants centre: Montse Soldevila, Marta Campàs, Meritxell Colom, Núria Muntanyà (representant Ajuntament) i Toni Pladevall (representant personal PAS)

Sector famílies: Sílvia Baena, Anna Carbonés, Meritxell Llopart (representant de coeducació), Arnau Solà i Sílvia Torres (representant AFA).

Sector mestres: Rosa Montero, Raquel Prados, Maria Roura, Teresa Vicente i Conce Villena.

CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL: Representant AFA – Judith Moreno

Atenent a la normativa vigent, fem públics els acords presos al consell escolar tenint en compte que la mateixa normativa destaca que “només cal especificar els acords presos de forma breu i tenint en compte la protecció de dades personals.” (Documents per a l’organització i la gestió dels centres).

CONSELL ESCOLAR CURS 2023-2024

CONSELL ESCOLAR – n.1

• Es presenta i s’aprova la memòria del curs 2022-2023.
  • Es presenta i s’aprova la Programació general anual del curs 2023-2024
  • Es presenten i s’aproven les sortides pel curs 23-24. Queden pendents les sortides no programades.

CONSELL ESCOLAR CURS 2022-2023

CONSELL ESCOLAR – n.4  del 14 de juny de 2023

• Es presenta i s’aprova el PLA D’ACOLLIDA.
  • Es presenta i s’aprova el PLA DE COMUNICACIONS.
  • Es presenta i s’aprova L’ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE
  • S’aprova el calendari pel curs 23-24.
  • Es presenten les dades de matrícula pel curs 23-24.
  • Es presenta el resultat del formulari PROA+ famílies.
  • S’informa de l’elaboració del nou document de traspàs de primària a secundària.

CONSELL ESCOLAR – n.3  del 25 de gener de 2023

• S’aprova el tancament de l’exercici econòmic de l’any 2022.
  • S’aprova el pressupost per al 2023
  • S’aproven la sortida del 16 de febrer (Dijous llarder) al Castell de Montesquiu (de I3 a 6è).
  • S’informa del període de preinscripció pel curs 23-24, del període de matriculació i de la Jornada de portes obertes dels centres del municipi ( 25 de febrer).

CONSELL ESCOLAR – Comissió Permanent n.1 del 17 de gener de 2023

• S’aprova la sortida pel dia 18 de gener de 2023 al Prat de Llobregat de Cicle Mitjà.

CONSELL ESCOLAR – n.2  del 14 de desembre de 2022

• Presentació i aprovació de la PGA – PAP

CONSELL ESCOLAR – n.1  del 28 de setembre de 2022

• Presentació de la memòria curs 2021-2022
  • Aprovació de les sortides

CONSELL ESCOLAR CURS 2021-2022

CONSELL ESCOLAR – n.7  del 15 de juny de 2022

• Consulta sobre la participació al programa PROA+

CONSELL ESCOLAR – n.6  del 4 de maig de 2022

• S’informa al Consell Escolar de la creació d’una plaça de treball específic amb perfil professional de Competència Digital pel curs 2022-2023.

CONSELL ESCOLAR – n.5  del 5 de març de 2022

• Acceptació del perfil TAC.
  • Manifest del Consell escolar de Catalunya en defensa del model lingüístic de l’escola catalana
  • Informacions del PROA + i creació de la comissió de seguiment.
  • Projecte Pati
  • Calendari escolar curs 22-23.
  • Dades de matrícula
  • Informacions sobre el nou curriculum
  • Inici de curs

CONSELL ESCOLAR – n.4  del 31 de gener de 2022

• S’aprova el tancament de l’exercici econòmic de l’any 2021.
  • S’aprova el pressupost per al 2022.

CONSELL ESCOLAR – n.3 del 14 de desembre de 2021

• Es constitueix el nou Consell Escolar i les persones que s’hi incorporen prenen possessió de la seva representació.
  • Es modifiquen els membres de les comissions del Consell Escolar, que queden representades per les següents persones:
    a) COMISSIÓ ECONÒMICA: Montse Soldevila, Meritxell Colom, Teresa Vicente i Mireia Garriga.
    b) COMISSIÓ PERMANENT: Montse Soldevila, Meritxell Colom, Conce Villena i Anna Carbonés.

CONSELL ESCOLAR EXTRAORDINARI –  Comissió econòmica n.1 del 10 de novembre de 2021

• S’aproven les modificacions de pressupost per les colònies de Cicle Mitjà.

CONSELL ESCOLAR – n.2 del 18 d’octubre de 2021

• Es presenta la  Programació General Anual del curs 21/22.

CONSELL ESCOLAR -n.1 del 15 de setembre de 2021

• S’aprova la memòria curs 20/21.
  • S’aprova el  Pla organitzatiu per a Covid-19 curs 21/22.
  • S’aproven les sortides pel curs 21/22.