Celebrem la Pasqua

Aquesta setmana a la comunitat menuda hem estat contant el conte “We’re going on an egg hunt” on els conills de Pasqua busquen ous de xocolata per tot arreu. Nosaltres hem estat protegint els nostres ous per a poder posar-los a la nostra mona per decorar, però… divendres al matí quan hem arribat ens hem trobat petjades de conill per totes les classes.

No us pergueu el vídeo buscant els ous pel pati i com hem fet la nostra mona de Pasqua! Feu clic a la fotografia.

XXè Certamen de Lectura en Veu Alta

La passada setmana, dues alumnes de l’escola van participar a la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta, elles són Maria Bonet Salvadó de 3r i Aitana Gilabert Conesa de 5è verd. Volem felicitar-les per la seva magnífica actuació, van realitzar unes lectures brillants. A més, Aitana es va classificar per a la final territorial que tindrà lloc en unes setmanes. La nostra enhorabona a les dues!

4t dia del Projecte de Centre

Ja quasi ho tenim tot a punt per a la marxa de demà divendres on us esperem a tothom.

Entre tots i totes hem de posar el nostre granet de sorra per ajudar a salvar el nostre planeta.

Dia 3 del Projecte de Centre

Ja hem arribat a la meitat de la setmana del Projecte de Centre.

Us deixem un tastet de tot allò que estem fent.

Dia 2 del Projecte de Centre

Seguim molt motivats i motivades per ajudar el nostre planeta. Aquí teniu una petita mostra del que hem fet avui.

Seguiu amb nosaltres per gaudir del projecte!

Dia 1 del projecte de Centre

Donem per iniciada la setmana del projecte de centre. Aquest any el tema ha estat: Com podem ajudar el nostre planeta? Explorem…

No us pergueu les primeres imatges, estem molt emocionats i emocionades!

4a Consigna carnaval 2024

Els oficis

La classe d’I5, els artistes, estem treballant els oficis de les famílies.
Durant el primer trimestre ens han visitat les famílies de Lia, Chloe, Joan Pau, Arlet, Ivet, Luca i Oriol i hem aprés molt dels seus oficis: mecànic, jardiners, professora d’art, secretària, restauració i logística.
Hem… Llegeix més»

3a consigna de Carnaval del 2024

2a Consigna carnaval 2024

Certamen de Lectura en Veu Alta