Serveis

SERVEIS

• Transport Escolar
  • Menjador (cuina de proximitat)
  • Reutilització de llibres
  • Servei d’acollida
  • Activitats Extraescolars
  • EAP – Equip d’Assessorament Psicopedagògic
  • Col·laboració estreta amb la Comunitat Educativa
  • Física (primària) al Pavelló Municipal
  • Sortides i colònies a tots els cursos

ACOLLIDA

ACOLLIDA MATINAL – Horari de 8 a 9h, en franja de mitja hora o una hora.

A càrrec de l’empresa Ecoarrels. Cal inscriure’s al 625493195

ACOLLIDA MIGDIA- Horari de 12:15 a 13h. A càrrec de CCMaresme. Cal fer inscripció via formulari http:www.ccmaresme.cat/servei.php?id=33

MENJADOR

L’escola disposa d’un servei de càtering de menjador, Ecoarrels, que contempla les dietes especials dels infants, per intoleràncies, al·lèrgies o creences.

L’assistència pot ser esporàdica o periòdica.

L’horari per a la demanda és de 8:30 a les 9:30h, trucant a Ecoarrels: 625493195.

Tanmateix, l’alumnat fix que per alguna raó NO podrà assistir al menjador, cal que avisi abans de les 9:30 a la responsable.

El preu d’usuari FIX: 6.20€. Els menús es paguen anticipadament en efectiu o per transferència.

El preu d’usuari ESPORÀDIC: 6.80€. Els tiquets s’han de recollir al menjador abans de les 9:30.

Els esmorzars també es poden sol·licitar, fins les 9:30h.

EXTRAESCOLARS        (Més informació a l’Escola)

L’AMPA  de l’escola proposa diverses activitats de diferents empreses:Dlleure (dibuix, robòtica, youtubers, multiesports, cuina, anglès, patinatge, teatre, mecanografía, gimnàstica rítmica, dansa…) ; kidsandus; Aloha (càlcul mental), Inlingua i Àgora.