BENVINGUTS A L’ESCOLA:

L’ESCOLA UNA FINESTRA AL MÓN!!!

CURS 2018 – 2019

CURS 2018-2019/ REUNIONS DE PARES!!!

REUNIONS D’AULA (Inici de curs)
Les reunions de principi de curs seran totes a les 12h15’:

• P3 ………………… Divendres, 28 – 9 – 2018 a les 12h15’
  • P4 ………………… Dijous, 20 – 9 – 2018 a les 12h15’
  • P5 ………………… Dimecres, 26 – 9 – 2018 a les… Llegeix més»

FESTA I SOPAR DE FINAL DE CURS!!!

L’equip docent de l’escola Santa Susanna vol donar les gràcies i felicitar a les famílies que van participar conjuntament en el festival i el sopar de germanor.
Un any més, estem realment emocionats i orgullosos no només dels nostres alumnes sinó també de les nostres famílies amb les quals compartim un projecte comú d’escola.
L’ajuda, la col.laboració i l’assistència de tantes famílies va ser l’ingredient clau per l’èxit no només del festival sinó de tot el curs escolar que acabem.
Destacar el gran detall de l’Ampa fent entrega de la samarreta de record als nens/es de 6è.
Són petits grans moments d’un dia que guardarem a la memòria com un gran tresor.
Un any més, un festival més, un curs més… un plaer compartir-ho amb tots vosaltres!
Escola Santa Susanna.
Gràcies i mil gràcies.

L’escriptor Antoni Dalmases visita la classe de 6è!!!

Avui, dilluns dia 11 de juny ens ha visitat l’Antoni Dalmases, l’autor del llibre “Silvestre Malasang”. Els alumnes li han fet un seguit de preguntes referents a la lectura del llibre i la feina d’escriptor. L’Antoni les ha contestat amb molta gràcia. No han faltat alguns consells de l’Antoni als alumnes, i els ha animat a fer servir l’escriptura per compartir els seus somnis i les pròpies vivències. També els ha dedicat individualment un llibre escrit per ell (L’escamot venjança) i regalat per l’AMPA, on els protagonistes són els mateixos alumnes de la classe de 6è. Al final de la trobada, l’hem obsequiat amb un bolígraf com a agraïment de la seva visita. Val a dir, que diferents alumnes li han preparat manualitats i, llegit escrits referents a la seva persona i a la seva obra, i que després li han regalat! Altres grups d’alumnes havien preparat una exposició de llibres, a la biblioteca de l’escola, sobre la seva extensa obra.

Formació d’usuaris amb els/les alumnes de 6è!!!

El dijous 24 de maig la classe de 6è es va desplaçar a la biblioteca Vall d’Alfatà per tal de fer diferents activitats entorn a la formació d’usuaris, és a dir, adquirir coneixement del funcionament d’una biblioteca i del seu espai virtual.

Els/les alumnes van gaudir molt de la visita i encantats de les diferents activitats que els hi van organitzar. Moltes gràcies Núria, Laia i Jordi!!!

FEM ROBÒTICA A 2n

Amb una sessió setmanal de robòtica ens hem iniciat en la programació amb les BeeBot. A través d’ aquest treball amb les noves teconologies hem après el seu funcionament tot experimentant i investigant de forma individual i en equip.

CONTINGUTS DEL NOSTRE TREBALL

• Iniciació en el coneixement del funcionament del robot  BeeBot.
  • Iniciació en el llenguatge de programació amb les ordres bàsiques dels comandaments del robot.
  • Elaboració de seqüències per donar les ordres correctes per aconseguir el recorregut establert.
  • Iniciació en l’ aprenentatge manipulatiu assaig-error per tal de poder arribar a l’ objectiu marcat.
  • Elaboració de taulers i propostes d’ activitats.

Podeu veure un recull de les nostres activitats clicant a sobre de la foto.

Els/les alumnes de 4t fan de Contacontes als petits (P-3,P-4 i P-5)!!!

La classe de 4t fa de contacontes als petits de l’escola!!!

Aquesta tarda els/les alumnes de 4t s’han repartit per les classes d’infantil i a grups de 2, 3 o 4 alumnes de parvulari els han explicat diferents àlbums il·lustrats que prèviament s’havien preparat a l’hora de biblioteca. L’experiència ha estat tan engrescadora que la valoració final ha estat tornar-ho a repetir amb nous contes.

Des de la biblioteca SERBILL procurem que els nostres alumnes se sentin integrats a l’escola. I la lectura com a transmissora de contes és un element clau perquè aquesta integració esdevingui un èxit!!!

Comprem llibres amb els/les alumnes!!!

Un any més amb una representació de cada classe hem anat a comprar llibres per celebrar la diada de Sant Jordi!!!
Un alumne de cada classe ha escollit un llibre per la biblioteca d’aula!!!
Agraïm a l’Estanc Papereria Nogueras que ens han deixat triar i remenar!!!