Vídeo del procés de creació de les coques

Com us hem explicat en l’article de la creació del projecte ens han repartit en dos grups, el de màrqueting i el de producció. Les coques les fem a la part de producció.

La mestre ens distribueix en tres  grups de vuit. Dins de cada grup hi ha diferents feines. N’hi ha que busquen la recepta a Internet,  d’altres que fan una taula dels ingredients que necessitem, etc.

Quan cada grup ha acabat de fer la seva feina  agafen una safata i calculen el seu volum que després dividiran en parts iguals per fer els talls de coca.

Llavors  la mestre ens diu que portem una proveta i una balança per pesar i mesurar  els ingredients.

Al dia següent  tots els alumnes anem a comprar al Montserrat,  i cada grup s’encarrega de buscar els ingredients que li pertoquen.

Finalment tots els grups es barregen per a elaborar la deliciosa coca que vendran a la mateixa tarda . Alguns alumnes, dins del departament de màrqueting han filmat algunes imatges i us hem fet un petit muntatge del procés de creació de les coques.