Instal·lacions

VISITA VIRTUAL A L’ESCOLA:

L’escola està distribuïda en tres edificis:

A l’edifici principal, hi ha ubicats els despatxos, la consergeria, la sala de mestres, la biblioteca, una aula polivalent, el menjador i la cuina. Tot aquests espais estan situats a la planta baixa.

Al pis superior hi trobem les 4 aules de cicle superior de primària, una aula d’informàtica, l’aula d’acollida, una aula d’anglès, l’aula de religió, una tutoria, espai de ciències i l’arxiu.

A l’edifici d’Educació Infantil s’hi ubiquen quatre aules d’Educació Infantil, P3 i P4, amb els seus serveis, dues tutories i al mig hi trobem l’aula polivalent.

En el tercer edifici, més nou, trobem a la planta baixa dues aules d’Educació Infantil, P5,  quatre de Cicle Inicial, els seus serveis corresponents i dues tutories.

Al pis superior hi ha l’aula d’Educació Especial, que està dividida en dues, quatre aules de Cicle Mitjà, una aula de plàstica, els serveis corresponents lavabos i dues tutories.

A l’entresol hi tenim la segona aula d’informàtica.

Al costat d’aquest edifici hi trobem adossat un altre edifici on s’hi ubiquen el gimnàs, l’aula de manualitats i l’aula de música.

Tots aquests edificis estan envoltats d’un gran pati, que conté dues pistes esportives i un hort escolar. El pati d’Educació Infantil està separat  del pati d’Educació Primària per tanques.

Al costat de l’escola hi ha el pavelló municipal, espai deixat a l’escola durant les hores lectives.