Història

El 29 de juliol de 1971 l’ajuntament va comprar els terrenys per a la construcció del centre. Des d’aquell dia fins a dia d’avui l’escola ha viscut grans canvis i reformes, com ara:

• 1975: Construcció de l’escola (a càrrec del Ministerio de Educacion y Ciencia).
  • 1978: Construcció del parvulari (edifici de planta baixa), dues aules per a la Llar d’infants (Ajuntament) i dues més (Departament d’Ensenyament).
  • 1983: Creació del gimnàs escolar (Ajuntament)
  • 1988-89: Ampliació de sis aules (Departament d’Ensenyament).
  • 1990: Millora del gimnàs: es va aixecar la sala principal i s’hi va posar un nou paviment de fusta. El pati es va aixecar 70 cm. I es van construir les voreres al voltant dels edificis escolars per connectar-los (Ajuntament).
  • 1992-93: Ampliació d’un mòdul prefabricat: dues aules de P3 (Departament d’Ensenyament).
  • 12 de juny 1997: Projecte de redistribució de diverses aules de l’edifici principal, per tal d’ampliar el nombre de classes. Les obres es realitzen l’estiu de 1998 (Departament d’Ensenyament).
  • 1999: Construcció de tres aules a la planta superior del’edifici nou i l’escala d’accés (Departament d’Ensenyament).
  • 2000: Construcció de tres aules a la planta baixa de l‘edifici nou, de l’escala d’emergència del’edifici principal, i del porxo que comunica els dos edificis.
  • 2001: Obres de millora del pati (Ajuntament).
  • Estiu 2008: Obres en el menjador i cuina nova.
  • 2010: Retirada del mòdul prefabricat i aprofitament d’aquest espai per ampliar l’hort de l’escola.
  • 2013: Obres per fer arribar la biomassa a l’escola.
  • 2015: Primer curs que torna a ser de dues línies després de molts anys.

Tal com veiem, des de la seva construcció inicial, l’any 1975, l’escola s’ha anat transformant, a mesura que creixia la població del nostre municipi.