Projecte sisè. Creem una cooperativa.

Els alumnes de 6é hem dut a terme un projecte que consisteix en imaginar que tenim una empresa, concretament una cooperativa,  en la que ens hem centrat en la fabricació de coques. Aquesta cooperativa s’estructurarà en dos departaments ben diferenciats: el departament de producció i el departament de màrqueting.

El primer departament s’ocupa de la producció, és a dir, el procés pel qual elaborem les coques, en el que hem hagut de fer tota mena de càlculs per saber les quantitats de menjar que necessitarem, les despeses derivades de la compra de les matèries primeres i la previsió de guanys.

El segon departament, el de màrqueting s’ocuparà de projectar la imatge de l’empresa cap a l’exterior i de captar clients potencials. Aquest s’estructura en tres parts:

1. Alumnes que treballen amb el Canva, que és un programa online que serveix per crear pòsters i altres que posteriorment penjarem a les xarxes socials.
  2. Els alumnes que s’ocupen de la producció d’articles per publicar al Web del centre.
  3. Finalment els que han fet el vídeo, que han hagut de gravar les imatges per a la creació d’un vídeo que també publicarem a les xarxes socials.

A continuació us presentem el producte final del procés de creació del nostre projecte.

Aquest article ha estat pensat, creat i redactat per un grup d’alumnes de sisè.

Judit Ripoll, Marouan El Hmidi i Alexia López