Premi Òmnium Cultural

LA NOSTRA ESCOLA PARTICIPA EN EL 41è CONCURS PER A LA JOVENTUT DE L’ALT EMPORDÀ, PREMI MARIA VERDAGUER DE RECITACIÓ i de CREACIÓ LITERÀRIA.

Com altres anys, Òmnium Cultural convoca els premis Maria Verdaguer de recitació, dins del  41è concurs per a la joventut de l’Alt Empordà, per a alumnes de 1r a 6è de primària. La nostra escola hi participa per setè any consecutiu.

LA RECITACIÓ ES FARÀ

DIES: (pendent de confirmar les noves dates)

• Dimecres 18 de març de 2020: Alumnes de 1r, 2n i 3r de primària.
  • Divendres 20 de març de 2020: Alumnes de 4t, 5è i 6è de primària.

HORA : 5 de la tarda

LLOC: Sala Municipal al costat de l’Ajuntament

També hi participaran alumnes de les escoles Joana d’Empúries i El Bruel.

Es recorda que tots els alumnes han d’anar acompanyats i han d’arribar amb la màxima puntualitat.

Òmnium Cultural és una entitat amb més de 50 anys d’història al servei de la llengua, la cultura i el país.

L’activitat consistirà en recitar un poema  davant d’un jurat, aquest concedirà 3 premis de 15€ a cada curs. Els alumnes guanyadors hauran de recollir el seu premi en un acte oficial que es farà  abans de final de curs. Dia, hora i lloc per concretar.

L’activitat és voluntària i es fa fora de l’horari escolar, per aquest motiu s’hi han d’apuntar els nens i les nenes que vulguin, sempre amb el vistiplau vostre ja que sou vosaltres els que els heu d’acompanyar i vetllar perquè s’aprenguin bé el poema.

Els mestres i les mestres de l’escola hi col·laborem ajudant a triar i preparant el poema, tot i que la responsabilitat és vostra. La finalitat és incentivar el gust per la lectura i la recitació.

Durant aquests dies també es faran recitacions a tot CATALUNYA. A la nostra comarca se’n faran a:

• FIGUERES
  • LLANÇÀ
  • L’ESCALA
  • LA JONQUERA
  • ROSES

Òmnium Cultural Alt Empordà organitza el Concurs per a la joventut. És un concurs de narrativa, poesia, recitació, auca i treballs de recerca de batxillerat.

PREMIATS MAIG 2017