Fruita a l’escola

La nostra escola aquest curs 2020-2021 torna a participar en el Pla de consum de fruita a l’escola amb el lema: A l’escola, tens amics INSUBSTITUÏBLES!!

Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita fresca als escolars de 1r a 6è de primària. La finalitat és promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

És una iniciativa de la Unió Europea que a casa nostra es fa efectiva mitjançant una acció coordinada del Departament d’Agricultura, el de Salut i el d’Educació, de la Generalitat de Catalunya.

Properament, una setmana de cada mes ens portaran a l’escola fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any. La fruita es repartirà als nens i nenes de tota l’escola a l’hora d’esmorzar.

Si considereu oportú, aquests dies no cal que els vostres fills  portin res més per esmorzar. Els dies de fruita són: DIMARTS-DIMECRES-DIJOUS-DIVENDRES si hi ha quatre peces i si en porten tres, els divendres no en tenen.

Quan l’empresa distribuïdora ens confirmi les dates concretes de cada setmana ho anirem actualitzant:

SETEMBRE 2020 – Dimarts 22 – dimecres 23 – dijous 24 – divendres 25 – dilluns 28 – POMA – PLANTAN – PERA – POMA – PERA

NOVEMBRE 2020 – Mandarina – poma Golden – Raïm – poma bicolorde dimarts 24 al divendres 27.

GENER 2021Pera – Mandarina – poma Golden – de dimarts 19 al dijous 21.

FEBRER 2021Plàtan – pera – taronja – del dimarts 9 al dijous 11.

MARÇ 2021 –  Poma vermella o bicolor – taronja – pera– del dimarts 9 al dijous 11.

ABRIL 2021Poma – cirerol – pera – del dimarts 20 al dijous 22.

MAIG 2021Albercoc – pera – plàtan – del dimarts 18 al dijous 20.

JUNY 2021Nectarina – préssec – cirera – del dimarts 8 al dijous 10.

Hi pot haver canvis de fruita, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites.

Recordeu també que durant tot el curs el dimecres és el dia de la fruita a l’escola i per això recomanem que aquest dia es porti per esmorzar una peça de fruita.

Aquí trobareu més informació sobre alimentació i sobre la campanya, a la pàgina oficial de la Generalitat de Catalunya.

FRUITA – INFORMACIÓ

Generalitat Catalunya – FRUITA A L’ESCOLA