La biblioteca amb el projecte “On the road of exile”

L’escola participa des del curs 2017-2018 en un nou projecte Erasmus juntament amb escoles de Finlàndia, Grècia, Holanda i Suècia. El tema es L’exili (On the road of  exile).  És per això que la nostra biblioteca va adquirir diversos relats en els idiomes que treballem a l’escola que tracten el tema de l’exili des de diferents perspectives i en diferents punts del planeta. Els títols que es van adquirir són:

• Mexique
  • El viaje
  • Somos como las nubes-We are like clouds
  • Trenfugiados
  • La croada dels nens
  • Refugiada-L’odissea d’una família

Es van presentar a la resta del Claustre i tutors/es van explicar a la classe algun dels relats al llarg del curs.  Des de la biblioteca a les sessions setmanals dels 4 cursos de cicle mitjà del tercer trimestre vàrem parlar del tema i també explicar i llegir en grup algun dels relats. A continuació els vàrem deixar estona lliure per a què llegissin per parelles o individualment els altres relats. En tots ells apareixen infants i beuen de casos reals.  Val a dir que els alumnes es mostraren molt interessats i commoguts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *