Consell de nens i nenes

Una vegada per trimestre es reuneix l’equip directiu amb tots els representants dels alumnes per copsar problemàtiques i sobretot per acordar propostes de millora de funcionament, d’organització, d’equipaments… en la mesura que sigui possible.

Al consell dels nens i les nenes s’hi participa des d’I5 fins a 6è. Cada classe té un representant que s’encarrega de recollir les queixes i suggeriments dels seus companys sobre temes que afecten el global de l’escola. També s’hi aporten idees sobre temes que els mestres han acordat prèviament i que s’han treballat a l’aula.

Posteriorment, s’elabora l’acta amb els acords i propostes, i els representants fan el retorn als seus companys de classe. Tot queda recollit en una llibreta que acompanya el grup durant tota l’escolaritat.