Activitats extraescolars

📢📢📢 EXTRAESCOLARS 📢📢📢

🏫En l’activitat de judo, es recollirà l’alumnat a la sortida de l’escola a les 16:30 h, al pati mateix. Tot seguit aniran amb el monitor o monitora al gimnàs a través de l’accés del menjador, per evitar anar per al carrer. La sortida serà pel carrer Baixada de la creueta a les 17:30 h.
La recollida la podrà fer el monitor o monitora de judo directament, però és recomanable que el primer dia els acompanyeu per a fer les presentacions.
Les primeres classes de judo són de portes obertes, és a dir, es pot anar lliurement a provar de veure si agrada.

⚙️A continuació us adjuntem els quadres definitius de les activitats extraescolars per al curs 2023-2024:

Recordem que per a dur a terme aquestes activitats cal que la família sigui sòcia de l’AMPA.

Inscripcions:

Judo - judo.priorat@gmail.com - 16 €/mes

Circ i Ioga - amparocabruna@hotmail.com - circ 25 €/mes - ioga 22 €/mes

Anglès - Xavi (645 58 06 33) - 41 €/mes

Còmic - Marc (626 40 90 16) - 28 €/mes

Per a qualsevol consulta, dirigiu-vos per correu electrònic: amparocabruna@hotmail.com
Tota la informació a: https://t.me/amparocabruna