Entrevistes inicials P3 curs 18/19

Benvolgudes famílies,

Aquest és el calendari amb les dates i hores per a realitzar l’entrevista inicial alumnat P3 per al curs 2018/2019.

Necessitaríem que trieu dia i hora i ens ho comuniquéssiu.

dimarts

26/6/2018

dimecres

27/6/2018

reservat  reservat 9:15 a 9:45h
reservat  reservat 9:45 a 10:15h
 reservat reservat 10:15 a 10:45h
 reservat 10:45 a 11:15h
 reservat 11:15 a 11:45h

Xerrada mossos d’esquadra – Internet Segura

XERRA INFORMATIVA A CÀRREC DELS MOSSOS D’ESQUADRA

“INTERNET SEGURA”

Cada dos anys a l’escola s’organitzen dues xerrades a càrrec dels mossos d’esquadra sobre els perills que pot comportar el mal ús de la xarxa i consells per saber com actuar.

Al matí s’han fet dues sessions adreçades als alumnes de 5è i 6è, i a la tarda una xerrada adreçada a pares i mares amb molta participació de les famílies, a les quals agraïm la seva presència.

Fotos de la xerrada “INTERNET SEGURA”

Tallers de formació per treballar els valors a l’Escola

Els mestres de l’escola hem participat en dos tallers de formació a càrrec de David Alonso (Advanced Professional&Certified Coach i pare de dos alumnes de l’escola), en els quals hem après la metodologia “Coaching per valors” i com es pot aplicar a l’aula. Han estat dues jornades molt interessants que ens poden ajudar a nivell personal i professional mitjançant la identificació de valors en els nostres alumnes i tenint-los presents a les aules.

Ens visiten els “Xiquets de Reus”

Han vingut la colla castellera, els “xiquets de Reus” a explicar-nos què són els “castells”.

L’any 2010, la UNESCO, va aprovar la inclusió dels castells en la llista representativa del Patrimoni Cultural Immaterial.

Moltes gràcies!!