Nou canal de comunicació

Benvolgudes famílies,

Us informem que pròximament entrarà en funcionament un nou canal de comunicació per a la comunitat educativa de l’Escola Rocabruna. A través de l’aplicació Telegram us traslladarem informacions rellevants que seran del vostre interès, com ara reunions de pares i mares, xerrades, celebracions, dies festius o notícies diverses.

Immediatesa, proximitat, innovació, ecologia (reducció de les comunicacions de paper) i comunicació directa i fluïda, són les bases sobre les quals es fonamenta aquesta iniciativa.

Què heu de fer?

1. Descarregueu-vos l’aplicació Telegram al vostre dispositiu
  2. Cliqueu i busqueu el nostre canal: @rocabruna
  3. Entreu dins al canal i premeu Unir-me

Les notificacions a través de Telegram també es rebran en paper fins que s’acabi el trimestre. A partir del mes de gener, deixareu de rebre aquestes notificacions en paper i només les rebreu a través de Telegram.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Acte de rebuig a la violència

El dilluns 2 d’octubre vàrem fer una concentració al pati de l’Escola com a mostra de rebuig a qualsevol tipus de violència, i en suport a la pau com a únic camí per a la convivència i el diàleg, tal i com està establert en el nostre Projecte Educatiu de Centre.

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses contra una societat catalana completament pacífica que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic, com el dret a decidir el seu futur i agreujat perquè moltes de les actuacions han estat en escoles i instituts, ens porten a la necessitat de respondre com a treballadors i treballadores amb actes en favor de la pau i la democràcia.

Les escoles com a llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, s’ensenyen drets i a conviure en pau, s’han convertit en un lloc maltractat per la violència més absoluta.

Ajuts alumnat NEE

Ha estat publicada la Resolució de 3 d’agost de 2017, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, per la qual es convoquen ajuts per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, curs 2017-2018.
Termini:  del 11 d’agost fins el dia 28 de… Llegeix més»