Millorem el nostre pati

Aquest diumenge, l’escola, amb la col·laboració de l’AMPA i l’Ajuntament, ha organitzat una jornada de treball per tal de millorar el pati de l’escola.

Famílies i mestres, amb molta il·lusió i alegria, ens hem implicat de valent i ha estat una diada de cohesió i de festa que esperem tornar a repetir.

També hem gaudit d’un magnific esmorzar, gentilesa de l’AMPA!!

Hem fet 2 bancs, una cuineta, una pissarra gegant i molts jocs pintats al terra entre d’altres.

Gràcies a tots i a totes.

Xerrada Joan Carles Folia

Una vegada més, gran èxit de la xerrada de Joan Carles Folia amb consells molt interessants per l’educació dels nostres fills i filles.

Moltes gràcies a tots els que ens vau acompanyar.

Xerrada sobre els refugiats

L’Amanda, voluntària que forma part de la Plataforma de Voluntaris Independents Organitzats, va venir a l’escola a explicar-nos la realitat sobre els camps de refugiats i la tasca que hi duen a terme.

Va ser molt interessant conèixer de prop la duresa del què estan vivint aquestes famílies.

L’alumnat de cicle superior els hi van fer entrega de la col·lecta del sorteig realitzat durant la festa de Carnaval.

dsc00488

Xerrada molt interessant!

XERRADA PER PARES, MARES, AVIS I ÀVIES

NENS I NENES AUTÒNOMS, AMB IDENTITAT I AUTOESTIMA. PREPAREM-LOS PER A LA VIDA.

Dia i hora: dijous 16 de març a les 20h

Lloc: a l’escola (aula de 1r planta baixa)

Organitza : Escola i AMPA Rocabruna

joan-carles-folia-cal-treballar-els-4-canals

c4kchmnwiae8edc2

Solidaritat amb els refugiats

Gràcies a les famílies per la compra de números pel sorteig d’un pernil. Hem aconseguit 315€ per entregar a Plataforma de Voluntaris Independents Organitzats. dsc00315

El número premiat ha estat el 558 color taronja.

L’afortunada ha resultat ser la Sara, mestra de l’escola!

Au, que aprofiti!!!

Astronomia a l’escola

Durant dos dies hem gaudit de l’astronomia a la nostra escola amb un planetari i dos tallers. Ha vingut el Joan, astrònom, que forma part del Parc d’Astronomia del Montsec que ens va ensenyar l’univers en tres dimensions. Els més petits van poder enlairar el seu propi coet!!

També s’han fet dos sessions del planetari per les famílies de l’escola amb molta participació.

Ha estat una experiència molt enriquidora!