Taller musical

A la nostra escola, aquest curs, s’ha realitzat un taller musical de rap amb el grup Versembrant i amb la col·laboració de l’Ajuntament.

S’ha tractat la no discriminació a través de la creativitat i educant en la igualtat social, treballant el racisme i el bullying. Els alumnes han après a crear un rap. Han escrit les lletres i han pogut experimentar com és el procés de gravació professional.

Ha sigut una experiència pel nostre alumnat de cicle superior, molt interessant.

Aquí podeu veure el treball realitzat. Esperem que us agradi!

Llibres curs 2018-2019

VENDA DE LLIBRES A L’ESCOLA

Per facilitar l’adquisició dels llibres a les famílies que ho vulguin, aquest any l’AMPA ha arribat a un acord amb ABACUS perquè en faci la venda a l’escola.

• Dimarts 3 de juliol a l’escola
  • Horari: de 9:15 a 13:30 i de 15:30 a 18:30

• 20% de descompte NO socis AMPA
  • 25% de descompte socis AMPA

Entrevistes inicials P3 curs 18/19

Benvolgudes famílies,

Aquest és el calendari amb les dates i hores per a realitzar l’entrevista inicial alumnat P3 per al curs 2018/2019.

Necessitaríem que trieu dia i hora i ens ho comuniquéssiu.

dimarts

26/6/2018

dimecres

27/6/2018

reservat  reservat 9:15 a 9:45h
reservat  reservat 9:45 a 10:15h
 reservat reservat 10:15 a 10:45h
 reservat 10:45 a 11:15h
 reservat 11:15 a 11:45h

Xerrada mossos d’esquadra – Internet Segura

XERRA INFORMATIVA A CÀRREC DELS MOSSOS D’ESQUADRA

“INTERNET SEGURA”

Cada dos anys a l’escola s’organitzen dues xerrades a càrrec dels mossos d’esquadra sobre els perills que pot comportar el mal ús de la xarxa i consells per saber com actuar.

Al matí s’han fet dues sessions adreçades als alumnes de 5è i 6è, i a la tarda una xerrada adreçada a pares i mares amb molta participació de les famílies, a les quals agraïm la seva presència.

Fotos de la xerrada “INTERNET SEGURA”

Tallers de formació per treballar els valors a l’Escola

Els mestres de l’escola hem participat en dos tallers de formació a càrrec de David Alonso (Advanced Professional&Certified Coach i pare de dos alumnes de l’escola), en els quals hem après la metodologia “Coaching per valors” i com es pot aplicar a l’aula. Han estat dues jornades molt interessants que ens poden ajudar a nivell personal i professional mitjançant la identificació de valors en els nostres alumnes i tenint-los presents a les aules.