Espai de ciència

Durant aquestes vacances la brigada municipal ha estat treballant a l’escola donant forma al que serà l’espai de ciència.

Gràcies per la feina feta. Ha quedat un espai molt xulo el qual tenim ganes de poder inaugurar ben aviat.

espai_ciencia

Per a què hem construït aquest espai?

Amb aquest espai el que es pretenen és acostar el coneixement científic als nostres alumnes. Donar-los una oportunitat d’aprendre i experimentar per despertar la motivació i l’interès pel món científic.

Els nens i nenes en comptes de rebre els continguts únicament per part del mestre, descobreixen els conceptes i les seves relacions i adquireixen el coneixement per si mateix d’una manera activa.

L’adquisició de coneixements s’aconsegueix després d’haver investigat i manipulat l’objecte d’aprenentatge.

Amb aquest treball es busca desenvolupar millor  les diferents capacitats de recerca dels alumnes.