Convocatòria de beques de menjador curs 2017-2018

Us informem que dijous dia 20 d’abril s’obre la convocatòria de beques de menjador per al curs vinent, 2017-2018.  El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el  17 de maig.

Objecte de la convocatòria:

L’objecte de la convocatòria és l’atorgament d’ajuts individuals per a la utilització del servei escolar de menjador a alumnes escolaritzats en els nivells d’ensenyament obligatori i en el segon cicle d’educació infantil de la comarca del Bages als quals no correspon la gratuïtat del servei, amb valoració de les condicions econòmiques, familiars i socials dels sol·licitants per al curs 2017-2018.

Imports de l’ajut:

Es garantirà un import diari de l’ajut del 100% o del 50% del preu del menjador (màxim 6,20€/dia),  en funció dels llindars de renda i les puntuacions fixades a les bases de la convocatòria.

Presentació de la sol·licitud:

La sol·licitud es presentarà en el centre educatiu de matriculació de l’alumne/a.

Sol·licitud d’ajut individual de menjador escolar

Consell Comarcal: Beques de menjador 2017-2018