Equipament

Bossa i jaquetes

Cal que el material dels alumnes d’Infantil i Primària (bata, jaqueta, bosses, equip d’educació física, carmanyola…) estigui degudament marcat amb el nom. La bata, jaqueta o abric han de portar una beta de 15 cm. per poder-los penjar correctament. És també per aquest motiu, que els alumnes d’Infantil i Cicle inicial han de portar una bossa de roba per l’esmorzar.

Bata

Totes els alumnes de l’escola han de portar una bata per posar-se-la en aquelles activitats que es prevegi la manipulació de material que embruta. S’enduran la bata per rentar quan sigui necessari.

Per tal de facilitar l’autonomia dels alumnes d’Infantil i del Cicle inicial cal que portin roba còmoda i fàcil de posar i treure: xandalls, pantalons amb goma… s’han d’evitar els pantalons amb tirants i els cinturons.

Aigua

Tots els alumnes han de portar una cantimplora d’aigua amb el nom marcat. Aquesta cantimplora anirà i tornarà cada dia per tal de rentar-la amb aigua i sabó a casa.

Educació Física

Per a les sessions d’Educació Física i Psicomotricitat cal portar roba i calçat esportiu i còmode: samarreta, xandall, mitjons i calçat esportiu. No es poden portar collarets, penjolls, braçalets perquè són perillosos.
Si per alguna raó algun nen/a no pot fer Educació Física cal que porti el justificant mèdic i/o nota firmada del pare / mare / tutor/a.

Els nens i nenes de 5è i 6è cal que portin una bossa petita amb la cantimplora, una tovalloleta i una samarreta de recanvi.

Menjador

Tota la informació del menjador la podeu trobar a la web de l’AFA; des de la informació general, al menú, i tot allò que cal dur.

Recordatori: Quan un alumne usuari habitual del menjador no es queda a dinar excepcionalment, a més a més d’avisar al tutor, cal comunicar-ho al menjador trucant per telèfon a l’escola o deixant una nota a la bústia del menjador. Així mateix, també caldrà avisar al mestre i al menjador quan un alumne habitual es reincorpori després d’una absència de dies, bé per malaltia, bé per altres causes.

L’esmorzar

Recomanem que els nens i nenes vinguin esmorzats de casa i que a l’escola portin un petit esmorzar (entrepà petit o peça de fruita) que portaran en una carmanyola o embolcall reutilitzable per tal d’evitar el consum del paper d’alumini. No es poden portar begudes: iogurts líquids, batuts, sucs… i també es recomana no portar brioxeria industrial.