PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2017/18

Publicació de l’oferta final: 30 de maig 2017.

Termini de lliurament de formulari d’ampliació de sol·licituds de centres de l’alumnat no assignat en el procés de preinscripció: 29 i 30 de maig de 2017.

Publicació de la llista d’alumnat admès i, si s’escau, de la llista d’espera: 2 de juny de 2017.

Per l’alumnat preinscrit amb plaça assignada al 2n cicle d’educació infantil i a l’educació primària: del 12 al 16 de juny de 2017.

Projecte Maria Bosch

Durant el tercer trimestre els nens i nenes de parvulari han fet un projecte d’art, i no podia ser d’altre manera que treballar una artista local: la Maria Bosch. Hem preparat una entrevista, l’hem anat a visitar, hem experimentat amb fang, … i entre moltes… Llegeix més»

Sant Jordi

Divendres vàrem celebrar la diada de Sant Jordi. Durant el matí ens vàrem intercanviar els llibres i vàrem visitar els treballs exposats fets per tots els companys i companyes. A la tarda, acompanyats de les famílies, vàrem poder realitzar diferents tallers i gaudir de la dramatització… Llegeix més»