Eleccions al Consell Escolar

mans-amunt

Benvolgudes famílies,

En la RESOLUCIÓ ENS/2232/2018 d’1 d’octubre s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consell Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

El proper dimecres, dia 7 de novembre podreu consultar a consergeria el cens electoral provisional del sector de pares i la publicació del nombre de representants que s’han de renovar. És important que comproveu si les vostres dades consten correctament.

El nombre de representants electes del sector pares/mares al Consell Escolar és de 5 persones i en aquesta convocatòria cal renovar un membre.

Us animem a participar de manera directa com a candidats i de manera indirecta mitjançant el vostre vot. Tots som necessaris per el bon funcionament del centre.

Aquest és el calendari amb tot el procés electoral:

Calendari electoral
7 de novembre
Publicació del cens electoral provisional de pares i mares.
12 de novembre
Termini de presentació de reclamacions al cens electoral  fins a les 16,30h.
12 de novembre
Sorteig per tal de designar els membres vocals de la mesa, a les 12,30 h a la biblioteca del centre.
15 de novembre
Constitució mesa electoral a les 12,30h. Resolució de les reclamacions i aprovació del cens definitiu.
fins 16 de novembre
Presentació candidatures a secretaria fins a les 16,30h. Els aspirants cal que portin una fotografia tamany carnet.
19 de novembre
Publicació de candidatures
21 de novembre
Publicació cens definitiu
fins 28 de novembre
Els candidats poden donar a conèixer les seves propostes.
30 de novembre
Eleccions de pares i mares de 14,30 a 17 h a l’entrada de l’escola, C/ Aragó