25è aniversari (11-11-2011)

Programa festa Programa festa1

Per molts anys, escola!!!
Aquest va ser el títol, de la nostra festa de final de curs. Com ja sabeu, aquest curs 2011-2012 hem celebrat que l’escola nova ha fet 25 anys. Tots els nens, nenes, mestres i educadors de l’escola hem volgut fer una festa grossa. Una festa plena de regals, d’aquesta manera agraïm a l’escola tot allò que ens dóna i ensenya.
A l’escola aprenem bones maneres el bon dia que els nens i nenes de 1r ens van donar només arribar. Aprenem, també, valors com el de l’amistat i companyerisme. Els nens i nenes de P5 ens van fer riure amb un divertit ball ple de petons, abraçades i cops de cul. El grup de nens i nenes de 2n, van deixar palès que hem de tenir cura dels nostres rius, que volen l’aigua neta i transparent perquè les carpes i altres peixos puguin viure en aquest hàbitat. L’escola ens dóna coneixements i els petits de P3 ens vam demostrar que coneixien molt bé els colors i els nois i noies de 4t que sabien recitar poesia en les tres llengües que estudiem. Havien preparat una original presentació de poesia visual i van recitar tres poesies: Primavera, A mi me gusta el verano i Colours.
A l’escola estudiem i celebrem festes i tradicions. Els nens i nenes de P4 van girar i ballar al voltant dels capgrossos i els de 3r van ballar el tradicional ball de bastons. Per cert, molt ben sincronitzats !!!
Els nois i noies de cicle superior, van aportar alguna que d’altra curiositat. Els de cinquè, un regal que venia de molt lluny, un ball country que van ballar fenomenal i els de 6è ens van fer gratar el cap amb tots els dits de la ma. Ens van portar un bon grapat de polls!
Era l’hora dels comiats i als grans que ens deixaven i a les mestres que es jubilaven. Tots van marxar amb un record de l’escola.
Però…., una festa d’aniversari, no és festa si no hi ha pastís. Aquest va ser el regal sorpresa que els nostres monitors ens van fer a tots plegats. Un espectacular pastís de 25 aniversari. Entre tots vam bufar les espelmes.
Ja només quedava un gran regal col·lectiu i que a tots ens feia molta il·lusió regalar a l’escola: el flash move. Guiats pels nois de 6è tots vam fer una gran ballada a ritme del Llença’t de lax’ n’busto. Feu una ullada al video!!