Conferència benvinguda curs 2018/2019

Us convidem a la conferència d’inici de curs el proper mes de setembre per a què reserveu espai a la vostra agenda.

L’Eva Millet és periodista i ha treballat a Londres pel diari The Guardian i la BBC ràdio, mitjà del qual va ser corresponsal a Mèxic a finals de la dècada dels 90. És col·laboradora habitual del Magazine de La Vanguàrdia, així com del grup RBA i de revistes com Història i Vida i Quaderns de Pedagogia. En el 2002 després del naixement del seu primer fill va començar a publicar sobre temes d’educació i criança.

La durada de l’acte serà de 50 minuts, després podreu aprofitar per saludar i parlar amb l’equip pedagògic de l’escola.

Bon estiu

Arriba temps de descans per carregar piles per al curs vinent!

Ens retrobarem al setembre amb piles carregades.

Us desitgem un bon estiu a tothom!

Families de P3, recordeu que el divendres 7 de setembre posarem al vestíbul els llistats dels grups i torns d’adaptació.

Preinscripció 2018/19: Llistes d’alumnes admesos

Ja s’ha publicat l’assignació d’escola als alumnes que vàreu preinscriure.

Podeu consultar els resultats directament des d’aquest enllaç a la web del Departament.

També podeu consultar les llistes en paper la vestíbul de l’escola.

• Els alumnes que us han assignat l’escola Progrés, haureu de trucar (934605860) per demanar dia i hora per a fer la matrícula (que es farà del 21 al 27 de juny en horari de matins). Caldrà que passeu a recollir la carpeta amb la documentació necessària (en horaris de matins).

• Les famílies dels alumnes que faran P3 durant el curs vinent esteu convocades el proper dijous 28 de juny a les 16 hores a una reunió informativa.

• Aquells alumnes que no us han assignat escola, resteu en llista d’espera fins el dia 6 de setembre. En cas que es produís una vacant durant aquest periode, us trucaríem des del centre seguint l’ordre marcat per la llista d’espera per a oferir-vos la vacant.

Preinscripció – llistes amb puntuació definitiva

Un cop resoltes les reclamacions, ja s’ha publicat la llista amb la puntuació definitiva.

Podeu fer la consulta des de la web del Departament – Consulta de resultats o bé presencialment venint al vestíbul de l’escola.

Demà divendres l’escola romandrà tancada per ser festa local. Podreu consultar el número de desempat només a la web del Departament d’ensenyament.

Beques de menjador Curs 2018/2019

Us comuniquem que el Consell Comarcal del Barcelonès Nord ha publicat les bases per a tramitar les beques de menjador per al curs 2018-2019.

Termini únic de presentació de sol·licituds: del 9 de maig al 8 de juny de 2018

Podeu consultar les bases i la sol·licitud des d’aquest enllaç.

També disposeu del full de sol·licitud en paper a secretaria de l’escola.
Pel que fa al volant de convivència, el Consell Comarcal el demanarà directament a l’Ajuntament de Badalona (si s’ha d’aportar en el cas d’estar empadronat en un altre ajuntament).
Els alumnes que hagin fet la preinscripció per cursar P3 el proper curs 2018-2019, també han de cursar la sol·licitud dintre d’aquest termini.

Preinscripció 2018/2019 – llistes provisionals

Ja s’ha publicat la llista provisional de sol·licituds.

Podeu fer la consulta des de la web del Departament – Consulta de resultats (cliqueu aqui per a accedir-hi directament) o bé presencialment al vestíbul de l’escola.

Per la consulta necessitareu el codi de la sol·licitud. Quan es pugui fer la consulta rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que s’ha indicat a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).

Comproveu que totes les dades siguin correctes, en cas contrari, contacteu amb l’escola.