Kamishibai a l’escola

El dimecres 20, alumnes de tercer de la ESO de l’institut La Mitjana, van venir a l’escola a fer una representació d’un conte a partir d’un Kamishibai, (teatre de paper).

El Kamishibai és una tècnica mil·lenària i molt popular al Japó. Consta d’un petit marc a mode de guinyol on s’exposen làmines, l’espectador pot veure la il·lustració o dibuix i la part posterior té escrit el text de la història que va llegint el narrador del kamishibai.

Per saber més d’aquesta tècnica podeu visitar kamishibai.educacion.navarra.es/…2/amigos-del-kamishibai/

Dels alumnes de la Mitjana que ens van visitar, dos eren ex-alumnes de la nostra escola, van estar molt contents de tornar, i va ser molt divertit veure amb ells les fotografies de promoció que hi ha a l’entrada de direcció.
 Vam passar una estona agradable, calorosa que esperem repetir en un futur amb els alumnes de sisè que  el curs vinent inicieu una nova etapa.
Bon estiu a tothom!.