Anglès

ESTADES D’IMMERSIÓ EN LLENGUA ANGLESA

CINQUÈ

“L’FSE inverteix en el teu futur”.#ESTFSE21

El curs 21-22 es faran unes estades d’immersió lingüística en llengua anglesa a 5è. Programa operatiu d’ocupació, formació i educació, FSE 2014-2020
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Concedides a l’escola per la participació en el programa Generació plurilingüe 17-20.

SISÈ

Com cada curs es farà a 6è una estada de 5 dies al Camping Bon Repòs a Santa Susana. L’alumnat fa immersió en llengua anglesa amb monitors irlandesos.

PROJECTES EN LLENGUA ANGLESA:

GEP 2017/20. Des d’aquest curs participem en el Programa Generació Plurilingüe 17-20, que posa especial èmfasi en l’aprenentatge de la Llengua Anglesa a través de les diferents matèries. A l’escola ja s’està fent des de fa molts anys, però, amb la participació en aquests programa pretenem estar al dia de les darreres novetats de la metodologia CLIL i tenir més possibilitats de gaudir d’una persona de suport oral en anglès per al nostre alumnat.

GEP enllaç

Pla integrat de Llengües Estrangeres (PILE) : Seguirem fent dues sessions de 45’ de l’ Àrea de Coneixement del Medi en Llengua anglesa, des de 3r fins a 6è.