JORNADA DE PORTES OBERTES

DIVENDRES, 16 de març  a les 5 de la tarda

Visita de les instal·lacions i reunió informativa

Per a més informació ens teniu a la vostra disposició mitjançant entrevistes personals, trucant al núm. de telèfon 93 759 84 66 i a través del nostre correu escolapladelavella@xtec.cat.

LLISTAT DE LLIBRES CURS 2018-2019

LLIBRES DE TEXT CURS 2018-2019
PRIMER
MATEMÀTIQUES 1r
Programa Connexions. Llibre de l’alumne ISBN: 978-84-489-4438-4
Editorial Barcanova
LECTURA EFICAÇ
UN GEGANT A LA BUTXACA Llibre de lectura ISBN: 84-216-3165-2
Editorial BRUÑO
LA GALLINA MINA QUE VE DE LA XINA I ELS ESQUIROLS ISBN: 978-84-479-1160-8
Editorial Baula
Cada grup utilitzarà un llibre
SEGON
MATEMÀTIQUES 2n
Programa Connexions. Llibre de… Llegeix més»

SANT JORDI 2018

Si feu clic a la següent imatge podreu veure un recull de fotos amb les diferents activitats que es van desenvolupar al llarg de la Diada de Sant Jordi a l’escola. Esperem que us agradin!

Contacontes a l’escola

Aquest divendres 20 d’abril farem un tastet de contes per celebrar que s’acosta la Diada de Sant Jordi.

Hem convidat la Susana Tornero, que ens explicarà contes amb un kamishibai, teatret de fusta del Japó.

Diuen que al Japó, els nens sortien al carrer en sentir els crits dels venedors de llaminadures, que anaven de poble en poble amb el seu teatret de fusta amb el qual narraven contes. Després de contar-ne un, o dos, o tres i mig, i reunir un públic nombrós, oferien la seva mercaderia.

Potser no anirem al Japó, però potser sí que anirem a la Xina, o fins i tot a una illa del Carib, amb la imaginació. I després dels contes, hi haurà bimbirimboies per triar i remenar.

No us ho perdeu, ens trobem a 3/4 de cinc al gimnàs de l’Escola!

Contacontes a l’escola

En motiu de la propera campanya de Donació de Sang a l’Escola que organitzen els nens i nenes de 4t, tindrem una sessió de contacontes especial, amb La història dels Superherois de la sang, que anirà a càrrec de Mercè Reixach.

Els Superherois de la donació de sang són la Neli i en Fredi, dos nens que tenen moltes ganes d’ajudar les persones, i saben que quan siguin grans ho podran fer donant sang.

La sessió es farà al gimnàs de l’Escola a les cinc de la tarda. Engresqueu els vostres pares i mares, avis i àvies… a donar sang!

No us ho perdeu!

CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES

El Rei Carnestoltes ja ha començat a donar ordres!

La setmana del 5 al 9 de febrer haurem de venir:

Dilluns, 5: amb pijama.

Dimarts, 6: amb una sabata de cada.

Dimecres, 7: amb la roba del revés.

Dijous, 8: vestits amb colors llampants.

Divendres, 9: com sigui necessari per a la disfressa de la classe.

Resultado de imagen de rei carnestoltes infantil

DESIG D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola us volem transmetre el següent missatge:

“No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí.”