L’HORT DE SEGON

Els nens i les nenes de segon estem treballant en el projecte de l’hort a l’escola que durarà tot curs escolar.

Així doncs, per poder començar i abans de poder plantar res, calia preparar la terra amb uns bons adobs i l’equip de jardineria PQPI INS Josep Brugulat ens va venir a ajudar a fer aquesta tasca. Van venir durant el mes d’octubre i van deixar la terra preparada.

A la classe vam investigar què podíem plantar durant la tardor, quines eines necessitaríem per treballar a l’hort…. i vam observar les parts d’una planta a partir del planter que vam portar.
Un cop feta la feina d’investigar va venir l’avi de l’Aina i ens va ensenyar com plantar totes les verdures, ens va explicar com fer les regues, seguidament vam plantar les hortalisses i per últim les vam regar una mica.

Cada setmana baixem a cuidar-les i observar com creixen i anem aprenent moltes coses…

Mireu quin hort tan bonic!