LES RODES DE 3 A PRIMER

Com ja és habitual en altres cursos de l’escola, ens organitzem per treballar fent una roda de 3 grups, que fan 3 activitats diferents.

Els alumnes de primer des de principi de curs hem anat fent activitats a l’aula d’informàtica treballant aspectes relacionats amb altres àmbits per reforçar coneixements: de llengua, de medi, de matemàtiques i de l’àmbit digital.
També hem treballat el traç, la motricitat fina, la concentració, la creativitat, la cooperació… a través dels jocs de taula d’ara i de sempre, de tallers d’enfilar, de retallar, de fer mandales amb llegums i de material molt divers de per fer construccions.

Totes les activitats estan pensades per ajudar-nos a desenvolupar bé totes les nostres capacitats cognitives i motrius de manera lúdica.