EL MOLÍ PAPERER- SORTIDA DE 1r

Els alumnes de primer hem anat al Molí paperer de la Farga a aprendre com es fa el paper reciclat.
Abans d’anar-hi hem trossejat papers que ja havíem fet servir a l’escola i els hem posat en remull durant dos dies. D’aquesta manera hem portat una mica de pasta per fer el nostre paper reciclat.

A dins el taller hem vist com es recicla el paper i en Jordi ens ha ajudat a fer-ne. I a l’entorn del Molí, la Mamen ens ha explicat els oficis que treballaven amb l’aigua dels recs de l’estany i els diferents tipus de papers que fem servir, tot jugant.
També ens han recordat les 3 ERRES: reduir (fer servir paper quan sigui necessari), reutilitzar (tornem a fer servir el paper, escrivint per les dues cares) i reciclar!