CELEBREM LA CLOENDA DEL SOFÀ DE LECTURA

Un any més hem celebrat la cloenda de l’activitat ” El Sofà de Lectura” amb els nens i nenes de P5 i 2n.
Ens hem reunit amb la Núria (coordinadora LIC), les famílies, les àvies i els alumnes de 1r d’ESO de l’INS Pla de l’Estany que al llarg de l’any han vingut a l’escola per ajudar als nostres alumnes a gaudir de la lectura.
Depenent de l’edat, els acompanyants ens han llegit contes o ens han ajudat a llegir.
Els vam agrair la seva ajuda desinteressada que han mostrat al llarg de l’any fent-los un petit detall en forma de diploma d’agraïment, hem llegit faules, hem cantat cançons i ens hem refrescat menjant un gelat! Tot seguit hem compartit una estona de joc al pati de primària.
De nou MOLTES I MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ A L’ESCOLA.