AVUI DIA DELS DRETS DELS INFANTS…

Tenim dret a anar a l’escola i a aprendre moltes coses. A més, tenim el deure de fer les tasques que proposen mestres i educadors.

Resultat d'imatges de tardor

escolaperezsala-1verd-sala-1

El dijous 21 de desembre és dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. En conseqüència tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, és dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018.

El dia 22 de desembre l’horari és intensiu, fins la 1, i fins 2/4 de 4 pels usuaris de menjador.

El projecte e-twinning ens apropa a l’anglès amb la visita d’alumnes danesos de Secundària.

Aquest matí hem rebut la visita d’alumnat danès de Secundària gràcies a la col·laboració amb l’institut Pere Ribot. Aquest grup de 22 joves han vingut a Vilassar a fer una estada d’una setmana amb l’intercanvi del projecte e-twinning, que també porta a terme l’institut.

Els convidats s’havien preparat una presentació sobre el seu país, el seu idioma, les seves costums i les tendències del moment a Dinamarca. Han estat a les aules de 5è i 6è i al finalitzar la presentació els alumnes els hi han fet preguntes de tot tipus, interessant-se per l’idioma, els seus hobbies, entre d’altres.

Alguns alumnes de primer els han ofert la cançó que estant preparant pel concert de Nadal.

Han conegut la Sofia i la Noa, alumnes de l’escola amb pare danès, han estat molt contents de poder compartir el mateix idioma.

Una gran experiència que repetirem!

Cliqueu per veure més imatges.

QUI EMBRUTA EL MAR?

En el marc del Programa d’Escoles Verdes i la setmana de la ciència, del 10 al 19 de novembre, hem tingut l’oportunitat de comptar amb la cessió de l’exposició Qui embruta el mar? de l’Agència Catalana de l’Aigua. Durant uns dies tot l’alumnat de l’escola passarà a visitar l’exposició al vestíbul i reflexionarà sobre aquest tema que ens preocupa.

Pla de Lectura Municipal!

Enguany continuem adscrits al projecte del Pla de Lectura Municipal de la nostra Biblioteca Municipal, Ernest Lluch. La Sílvia, la Laia, l’Esteve, la Judit i la Lourdes són els encarregats de presentar un lot de llibres a tot l’alumnat de P3 fins a 6è amb l’objectiu de gaudir de la lectura.

Aquesta setmana han començat les sessions que es faran trimestralment a P3, P4, P5,1r i 2n. La setmana vinent ho faran les sessions mensuals a 3r, 4t, 5è i 6è.

NOVETATS A LA BIBLIOTECA ESCOLAR!

El passat dimarts vam obrir el préstec de la nostra Biblioteca Escolar a tot l’alumnat de primària com ja hem fets els darrers cursos. L’horari continua sent el mateix, dimarts i dijous a l’hora del pati i divendres a la tarda de 16:30h a 17:15h.

A més, ja hem posat en marxa les Maletes Viatgeres de Contes per a les classes de P3-P4 i P5!!

Enguany la biblioteca està plena de novetats!!

Aquí teniu una mostra:

La Montse s’ha jubilat.

Avui la Montse Canalías després de 20 anys dedicats a l’escola i 35 a l’ensenyament s’ha jubilat.
Montse, et desitgem una feliç jubilació i que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa.

Ja hem arribat!

Els nens i nenes de 1r i 2n ja hem arribat al Parc Natural del Corredor. Fa bon temps, anem a esmorzar que ens espera un matí ple d’activitats.

INTERNET SEGURA

El proper dilluns 23 d’octubre a 2/4 de 7 de la tarda els Mossos d’Esquadra realitzaran una xerrada adreçada a famílies i docents, on es tractaran els riscos del maneig del món virtual i les principals problemàtiques que es poden trobar els nens i nenes.… Llegeix més»