TARDA ARTÍSTICA (Dansa Espanyola)

Aquest curs hem engegat una nova franja escolar vinculada al Projecte de Música on al C3 (4t, 5è I 6è) es desenvolupen diferents propostes artístiques musicals en les que hi participen grups heterogenis dels 3 nivells del cicle.

El grup de Dansa Espanyola compta amb l’artista MUSE Olga Ponce, professional en Dansa Clàssica i especialitzada en Dansa Espanyola, ballarina i coreògrafa, la podem trobar ballant en espais emblemàtics com el Palau de la Música.

Els nostres alumnes gaudeixen de la interpretació musical i s’endinsen en el treball que els està mostrant l’Olga sobre les emocions a través de cos i la música.

Per que veieu els artistes que tenim a l’escola i el treball delicat i profund que estan realitzant us deixem aquest vídeos.

Observeu, sentiu i gaudiu!   Cliqueu aquí