Hem iniciat l’orquestra de l’Escola Pere Vila!

ESTEM MOLT I MOLT CONTENTS, I ENS OMPLE D’ORGULL EXPLICAR QUE JA HEM INICIAT L’ORQUESTRA!!

Com ja vam explicar a les reunions del projecte de música de l’any passat, i a les reunions de pares d’inici de curs, enguany a l’escola fem, cada 15 dies, l’orquestra del Pere Vila.

Aquesta orquestra està formada per tots els nens i nenes de l’escola que toquen algun instrument fora de l’escola. De moment, hem iniciat tots aquells que ja fa més d’un any que aprenen, ja que com que és una novetat ens hem d’anar acostumant tots.

Ens trobem, cada 15 dies, els dimarts a la tarda a l’aula de música i, sota la direcció del Tolo i la Irene, toquem peces pensades pel nostre nivell.

L’objectiu principal de l’orquestra és que tothom gaudeixi de la música feta a l’escola, a la llarga, quan ens haguem adequat i ens haguem acostumat a tocar junts, acompanyarem en algun moment una cançó a algun grup de l’escola, o fins i tot a tota l’escola!

Tenim moltes ganes de fer-ho, però hem d’anar assajant, i acoblant els nostres sons!

Us prometem que us anirem informant dels nostres progressos!